قاسمی:

مقامات فرانسوی واقع بین باشند/ با تروریسم نمی‌شود استاندارد‌های دوگانه و چندگانه داشت

سخنگوی وزارت خارجه گفت: تروریسم باید در هر شکل و در هر کجا بدون نظر داشت هر گونه ملاحظه سیاسی محکوم شود.

مقامات فرانسوی واقع بین باشند/ با تروریسم نمی شود استانداردهای دو گانه و چند گانه داشتبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ابراز نگرانی وزارت امور خارجه فرانسه از اقدام جمهوری اسلامی ایران علیه تروریست ها در شمال عراق ، ضمن رد اظهارات مطرح شده، اظهار کرد: هیچ کشوری در خصوص امنیت ملی، تمامیت ارضی و تجاوز در هر شكل آن به مردم و خاک خود هرگز سکوت و مماشات نمی کند. جمهوری اسلامی ایران از قبل نسبت به تحرکات و اقدامات تروریستی و خرابکارانه این گروه تروریستی هشدارهای لازم را در دفاع از کیان کشور، به دولت عراق و مقامات اقلیم کردستان عراق داده بود. این گروه تروریستی اخیرا طی عملیاتی ۱۱ تن از فرزندان و شهروندان ایران را به شهادت رساند که حداقل انتظار ملت ایران تنبيه آنان و برخورد قاطع به منظور پايان بخشيدن به اين گونه عمليات ايذايی بود.

وی تاکید کرد: ايران به دفعات در بيان مواضع خود بر مقابله با تروريسم و خشونت طلبی در هر شکل آن در مرزهای خود هشدار های لازم را صريحا اعلام داشته است و بر اين سياست اصولی خود قاطعانه پای خواهد فشرد.

 سخنگوی وزارت امور خارجه با انتقاد از سكوت دولت فرانسه درقبال اقدامات تروريستی هدايت شده قبلی از داخل خاک عراق علیه امنیت و تمامیت ارضی ایران، خواستار واقع بینی مقامات فرانسوی شد.

قاسمی یادآور شد: تروريسم بايد در هر شكل و در هر كجا بدون نظر داشت هر گونه ملاحظه سياسی محكوم شود؛ همانگونه كه نمی توان در احترام به تماميت ارضی و حق حاكميت كشور ها با استاندارد های دو گانه و چند گانه و گزينشی رفتار کرد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
این فرانسه دیگه شورشو درآورده خودش مهد و محل فساد و تروریسم و دخالت در امور دیگه کشورها و نادیده گرفتن حقوق بشر هست حالا اومده کاسه داغتر از آش شده
-
ناشناس
۰۷:۰۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر فرانسه که دستیار شیطان بزرگ آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۰۲:۰۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر تروریسم و حامیان آنها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
فرانسویهای مزور خبیث نگران تروریستها شده اند چون خودشان تروریست هستند.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
به تمام اونهای که نگران تروریست‌ها هستند بگویید اگر خیلی ناراحتشون هستید ببریدشون توی کشور خودتون ور دل زن و بچه هی خودتون
Germany
مرتضی
۲۱:۴۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
با تمام‌مشکلات و دلخوریهایم از برخی اقدامات مسئولین از این اقدام سپاه حمایت می کنم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۰۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
فرانسه لانه تروریست های منافق جنایتکار است و دولت فرانسه هم حامی آنهاست ،
آخرین اخبار