تازه ترین آمارها از بازگشت حجاج به کشور/ استمرار خدمات رسانی تا بازگشت آخرین کاروان‌ها

رییس سازمان حج و زیارت گفت: از زمان آغاز پروازهای بازگشت حجاج به ایران تا کنون ۷۸ هزار و ۲۳۶ نفر در قالب ۲۹۴ نفر از فرودگاه‌های جده و مدینه به ایران بازگشته‌اند.

بتازه ترین آمارها از بازگشت حجاج به کشور/ استمرار خدمات رسانی تا بازگشت آخرین کاروان‌هاه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه روند بازگشت زایران کشورمان از فرودگاه جده پایان پذیرفته است، گفت: تمامی زائران حاضر در مکه مکرمه تا پایان روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه از طریق فرودگاه جده به میهن بازگشته اند.

رییس سازمان حج و زیارت به روند بازگشت زائران از مدینه نیز اشاره کرد و افزود: بازگشت زائران کشورمان از مدینه نیز تا روز ۲۴ شهریور ماه ادامه دارد.

محمدی با بیان اینکه برخی پروازهای بازگشت زایران مدینه قبل نیز از فرودگاه مدینه انجام گرفت، گفت : حدود 8 هزار نفر نیز به دلیل تعیین جداول پروازی از سوی کشور میزبان، از طریق فرودگاه مدینه به میهن بازگشته اند.

وی افزود: تا پایان وقت امروز (۲۲شهریور ماه) حدود ۴۶ هزار و ۵۶۳ نفر در قالب ۱۱۹ پرواز از فرودگاه مدینه به کشور بازگشته اند.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: از زمان آغاز پروازهای بازگشت به ایران تا کنون ۷۸ هزار و ۲۳۶ نفر در قالب ۲۹۴ نفر از فرودگاه‌های جده و مدینه به ایران بازگشته اند.

محمدی عنوان کرد: در حال حاضر ۵هزار و ۸۰۰ نفر از زایران در مدینه منوره حضور‌ دارند که تا پایان وقت روز ۲۴ شهریور ماه ، این تعداد از زایران به تدریج به میهن باز می‌گردند.

وی اظهار کرد: تمامی خدمات لازم نیز تا آخرین دقیقه به زایران ارایه می شود و دست اندرکاران و عوامل اجرایی در خدمت زائران هستند.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امسال خوشبختانه بیماری خاصی در میان زائران مشاهده نشد، گفت: زائران عزیز در صحت و سلامت، امنیت و عزت به اعمال و مناسک عبادی خود پرداختند.

وی در پایان حج امسال را مناسب توصیف کرد و گفت: خدا را شاکریم که حجاج عزیز از روند برگزاری حج امسال، رضایت دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج 97 ، حجاج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار