فلاح زاده: بازی مقابل سردار بوکان گره خورده بود

دروازه بان تیم سایپا گفت: اگر مقابل تیم حریف پنالتی را به گل تبدیل می‌کردیم، بازی راحت‌تر می‌شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد فلاح زاده، دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران درباره پیروزی سخت تیمش مقابل سردار بوکان بیان کرد: فقط می‌شود گفت که بازی را بردیم و زمانی که می‌گویند، برخی از بازی‌ها گره می‌خورد، تقابل ما و سردار بوکان مصداق همین حرف است و قطعا اگر مقابل تیم حریف پنالتی را به گل تبدیل می‌کردیم، بازی راحت‌تر می‌شد، اما پس از اینکه پنالتی از دست رفت، بازیکنان دچار شوک شدند و بازی گره کور خورد.

او افزود: موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما خط دفاعی و دروازه بان حریف خوب کار کردند و خدا را شکر می‌کنیم که به پیروزی رسیدیم. در لیگ برتر چهارم جدول هستیم و شرایط خوبی داریم و بازی‌های زیبایی را انجام می‌دهیم، اما برخی بازی‌ها گره می‌خورد و نمی‌توانید کاری کنید و تقابل با سردار بوکان از آن دیدار‌ها بود. اگر با تیمی بازی می‌کردیم که در لیگ‌های بالاتر بود، شرایط روحی مان فرق می‌کرد، اما از دست دادن پنالتی سبب شد تا روحیه مان تضعیف شود و نتوانیم خوب بازی کنیم.

فلاح زاده ادامه داد: سایپا در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده و به مردم این نوید را می‌دهیم که نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باشیم. در تیم علی دایی هیچ بازیکنی ثابت یا ذخیره نیست و فصل گذشته خوب بودم و مزد زحماتم را گرفتم، اما در این فصل در یک بازی عملکرد ضعیفی داشتم و روی نیمکت نشستم، شاید اگر مربیان دیگری بودند من را روی نیمکت نمی‌گذاشتند، اما علی دایی این شخصیت را ندارد و هر بازیکنی خوب بود بازی می‌کند و هر کسی عملکرد بدی در تمرینات داشته باشد، نیمکت نشین است. در بازی پیکان عملکرد ضعیفی داشتم و نتوانستم انتظارات را برآورده کنم و به همین دلیل نیمکت نشین شدم.

دروازه بان تیم سایپا در پایان گفت: نتوانستم انتظارات را برآورده کنم و در تیم دایی اگر بد بازی کنید، نیمکت نشین می‌شوید و من، چون از این موضوع اطلاع داشتم، تلاش کردم تا بیشتر کار کنم و در جام حذفی هم بازی کردم. منادی هم دروزاه بان خوب و آینده داری است و امیدوارم رقابت سالمی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:جدایی مهاجم اهوازی سایپا یک شب پیش از بازی با فولاد

سایپا ۲ - سرداربوکان یک /دایی به سختی مچ قربانی را خواباند و صعود کرد

فولاد ۱ - سایپا ۲ / پیروزی سایپا در واپسین لحظات


انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان تیم سایپا درباره بازی با سردار بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار