تصاویری از قوی‌ترین طوفان شرق ایالات متحده

طوفان سهمگین فلورانس با رسیدن به کارولینا شمالی خسارات زیادی را به بار آورده و تاکنون چندین کشته بر جای گذاشته است.

تصاویری از قوی‌ترین طوفان شرق ایالات متحدهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طوفان سهمگین فلورانس در نهایت به کارولینا شمالی رسید و علاوه بر خسارت‌های مالی بسیار منجر به کشته شدن چند تن نیز شده است.

طبق آخرین آمار اعلام شده حداقل سه نفر از زمان شروع طوفان در کارولینا جان خود را از دست داده‌اند که دو تن از آن‌ها یک خانم به همراه کودک خردسالش می‌باشد. برآوردهای اولیه حاکی از آن است که تاکنون 18 ترلیون گالن بارش در کارولینا صورت گرفته است که آماری بی‌سابقه در این منطقه به شمار می‌رود.

پدر کودک از دست رفته که لارنس نام دارد پس از تخریب خانشان در پی طوفان با خوشانسی با آمبولانس به مرکز درمانی انتقال پیدا می‌کند و نجات می‌یابد ولی همسر و فرزند این مرد جانشان را از دست می‌دهند. دیگر قربانی این طوفان بر طبق آمارهای فعلی خانمی است که به دلیل تمام شدن داروهای بیماری قلبی‌اش و عدم امکان مراجعه به داروخانه برای خرید دارو درگذشت. در منطقه‌ای دیگر از کارولینا شمالی دو نفر دیگر نیز جانشان را از دست داده‌اند که برخی مرگ آن‌ها را مرتبط با طوفان می‌دانند.

بیشرین سرعت این طوفان تاکنون 168 و کمترین سرعت آن 112 کیلومتر بر ساعت ثبت گردیده است. بیشترین میزان بارش در منطقه مرهید سی‌تی با عدد 49 سانتی‌متر گزارش شده است. مرکز طوفان از روز جمعه به طور کامل از مرکز کارولینا خارج می‌شود و پیش‌بینی می‌شود تا اواخر هفته آینده به قسمت‌های شمال شرقی ایالات متحده برسد.

فرماندار کارولینا شمالی ساعاتی قبل اعلام کرد: وضعیت در کارولینا شمالی خیلی خطرناک است و هرلحظه اوضاع منطقه خراب‌تر می‌شود. عده‌ای نیز با سوء استفاده از موقعیت به وجود آمده به منازل مردم و فروشگاه‌ها دستبرد می‌زنند و موجب نا‌امن‌تر شدن منطقه شده‌اند. تاکنون پلیس چند تن از سارقان را بازداشت کرده است. بیش از 60 تن از ساکنان کارولینا با قرار داشتن در موقعیت‌های دشوار هم‌چنان در انتظار رسیدن گرو‌های نجات هستند.

در ادامه تصاویری از آثار این طوفان مشاهده می‌کنید:

تصاویری از قوی‌ترین طوفان شرق ایالات متحده

تصاویری از قوی‌ترین طوفان شرق ایالات متحده

تصاویری از قوی‌ترین طوفان شرق ایالات متحده

تصاویری از قوی‌ترین طوفان شرق ایالات متحده

تصاویری از قوی‌ترین طوفان شرق ایالات متحده


بیشتر بخوانید: طوفان فلورانس فروشگاه‌ها را به هرج‌و‌مرج کشاند +تصاویر


انتهای پیام/

طوفان فلورانس کارولینا شمالی را به ویرانی کشاند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار