تلاشی از جنس خدمت و سازندگی

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با شرکت در اردوهای جهادی به مردم روستاهای محروم استان های یزد و کرمان خدمات رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز یزد؛ معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با اشاره به اعزام ۲۵ دانشجوی دانشگاه آزاداسلامی یزد به اردوهای جهادی گفت: این اردوها با همت حوزه بسیج حضرت امام رضا(ع) دانشگاه در دو گروه خواهران و برادران انجام شد.

دهقانی بابیان اینکه گروه بانوان با ۲۰ عضو از هشتم تا بیستم شهریورماه در روستای هارونی ابرکوه خدمت می کردند افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی، توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت، مشاوره خانواده با متخصصان این رشته، فضاسازی محیط فرهنگی و مطالعه ظرفیت های اشتغال روستا در حوزه کشاورزی،گردشگری و صنایع دستی از جمله خدمات دانشجویان رشته های هنر، پرستاری و روانشناسی در این منطقه بود.

وی همچنین از فعالیت ۱۱ روزه گروه برادران در روستای مرزی در استان کرمان خبر داد و گفت: این گروه از دهم تا بیست و یکم شهریورماه با ۱۵ دانشجوی رشته های عمران، پرستاری و مدیریت فعالیت کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اقدامات گروه برادران را احداث یک حمام و پنج سرویس بهداشتی، جمع آوری کمک های مردمی برای خرید دو تانکر جهت تامین آب آشامیدنی و پیگیری تامین امکانات روستاییان عنوان کرد.

انتهای پیام/غ

اعزام  ۲۵ دانشجوی دانشگاه آزاداسلامی یزد به اردوهای جهادی 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار