معاون امور زنان و خانواده رئیس‎جمهور در شهرکرد:

۴۰۰ مرکز اورژانس اجتماعی در کشور وجود دارد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: بیش از ۴۰۰ مرکز اورژانس اجتماعی در کشور وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، امروز شنبه ۲۴ شهریور ۹۷ در بازدید از اورژانس اجتماعی شهرکرد گفت: اورژانس اجتماعی در شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت ایجاد می‌شود و هم اکنون در بیش از ۴۰۰ مرکز در کشور و شش مرکز در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی ۱۲۳ نوعی مداخله مؤثر در پیشگیری از این مشکلاتی همچون همسر آزاری، کودک آزاری و یا خودکشی است افزود: اطلاع رسانی درخصوص خدمات این مراکز باید بیشتر شود و مردم باید بدانند هنگام بروز این مشکلات، به مراکز اورژانس اجتماعی مراجعه کنند.

ابتکار  با اشاره به همکاری دولت در اجرای برنامه‌های حمایت از اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در سال جاری ادامه داد: دولت درخصوص آسیب‌های اجتماعی و همچنین اشتغال جوانان نیز برنامه‌های کلانی در دست اجرا دارد.

وی اضافه کرد: اشتغال پایدار و نیاز دختران جوان به کار، یکی از مهم‌ترین مسائل حوزه زنان و خانواده است که تاکنون تلاش‌هایی برای رفع این مشکلات شده است.

ابتکار درخصوص لایحه منع خشونت علیه زنان هم گفت: تسریع در اعلام نظر نهایی قوه قضاییه پیرامون این موضوع پیگیری شده است و امیدواریم این لایحه به مجلس برود.

گفتنی است: معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به منظور بررسی طرح‌ها و برنامه‎های حوزه امور زنان و خانواده، به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

انتهای پیام/ف

سفر معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به شهرکرد

برچسب ها: خانواده ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.