تعطیل شدن یک شرکت حمل و نقل در قزوین

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تعطیلی یک شرکت حمل و نقل کالای جاده‌ای به علت رعایت نکردن قوانین و مقرارات حمل و نقل خبر داد.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ افشین پیرنون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در جلسه کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به مشکلات رانندگان، یک شرکت حمل و نقل، به علت تضییع حقوق رانندگان، رعایت نکردن قوانین و مقررات وتخلفات انجام شده به مدت یک ماه تعطیل شد.

پیرنون، صدور بارنامه خارج از سیستم اعلام بار، استفاده غیر قانونی از اسناد حمل، جذب بار بصورت نامتعارف و خارج از سیستم اعلام بار، اخذ وجه مازاد بر کمیسیون، سواستفاده از کارت هوشمند راننده، و معرفی نکردن مدیر فنی جدید در مهلت مقرر را از جمله تخلفات شرکت‌های حمل ونقل کالا بیان کرد.

وی افزود: صدور صورت وضعیت با توجه به نداشتن مدیرفنی و استفاده از مهر مدیرفنی و استفاده از مهر مدیر فنی شخص فاقد صلاحیت، مغایرت مندرجات صورت وضعیت با مشخصات خودرو، صدور صورت وضعیت برای راننده فاقد دفترچه ثبت ساعت معتبر، صدور صورت وضعیت بصورت دستی و بدون اخذ کد رهگیری، عدم رعایت مقررات تهیه و تنظیم بارنامه و درج کرایه کمتر از تعرفه حمل را از دیگر تخلفات شرکت‌های حمل و نقل است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای بین شهری، از این پس می‌توانند هر گونه انتقاد، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جاده‌ای شامل دریافت کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات رسانی در شبکه جاده ای، وضعیت عملکردی شرکت‌های حمل و نقل و دیگر نکات مورد نظر را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵)، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱.ir و یا صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اطلاع دهند.
انتهای پیام/

تعطیلی یک ماهه یک شرکت حمل و نقل کالای جاده ای در قزوین بعلت رعایت نکردن قوانین و مقررات حمل و نقل 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار