مهمترین هدف امام حسین(ع) از قیام ایستادگی در برابر ظالمان بود

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه هدف امام حسین(ع) از قیام را ایستادگی در برابر ظالمان و احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در مراسم عزاداری ایام محرم که با حضور فرمانده و مسئولان انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین در شرایطی دست به قیام زد که حاکمان ظالم زمانه حلال خدا را حرام و حرامش را حلال کرده بودند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی بود که امام سوم شیعیان دست به قيام عظيم عاشورا زدند تا با نثارخون خود به تمامي اعصار و دورانها درس ايستادگي، شجاعت وشهادت طلبي درمقابل با ظلم بدهند.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، افزود: ایشان قاطعانه و با صدای رسا به همه دنبا اعلام کردند که جمهوری اسلامی در برابر ظلم ایستاده و با تاسی از حضرت امام حسین (ع) در برابر افراد ظالم کوتاه نخواهد آمد.

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي کرمانشاه گفت: مقابله با ظلم و تسلیم ناپذیری مقابل آن ها که از جمهوری اسلامی آغاز شده به خیلی از کشورها سرایت کرده و باعث ایجاد بیداری اسلامی شده است.

وی همچنین به فرمایش امام راحل (ره) که اگر مسلمانان جهان با هم متحد شوند اجانب غربي برعالم مسلط نمي شدند اشاره و اظهار داشت: بنا بر فرمایش ایشان بزرگترين منکر عالم همان استکبار و طاغوت است و نبرد با آن ها تا زمانی که از پا درآیند اداممه خواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: به برکت انقلاب و ولایت فقیه، استکبارستیزی در وجود مردم مومن و انقلابی ایران نهادینه شده است و بدون هیچ ترسی مقابل خونخواران جهان ایستاده و با یاری امام زمان (عج) آن ها را شکست می دهیم.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار