شباهت عجیب Razer 2 با مدل قبلی خود

زمانی که طرفداران شرکت Razer در انتظار رونمایی از جدیدترین محصول آن هستند، عکسی از این محصول فاش شد که شباهت آن‌ را با مدل قبلی خود نشان می‌دهد.

شباهت عجیب Razer 2 با مدل قبلی خودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنگامی که محصول جدیدی از شرکتی رونمایی می‌شود، کاربران انتظار تغییرات سخت‌افزاری و نرم افزاری زیادی در آن دستگاه دارند. در اکثر مواقع به این خواسته جواب داده می‌شود و محصول معرفی شده دارای نقاط قوت جدیدی است. اما در بعضی مواقع شرکت سازنده تصمیم می‌گیرد تفاوت چندانی میان سری جدید محصول خود و مدل‌های قبلی آن ندهد.


تصویری که از Razer2 فاش شده است شباهت بسیاری به مدل قبلی خود، Razer دارد و تفاوت زیادی بین این دو مدل دیده نمی‌شود. افرادی که منتظر این تلفن جدید مخصوص بازی بوده‌اند به سرعت پس از دیدن این عکس متوجه شباهتش با مدل قبلی خود شدند. در ادامه عکس Razer 2 (سمت راست) و Razer (سمت چپ) را می‌بینید:
شباهت عجیب Razer 2 با مدل قبلی خود
البته اگر کمی بیشتر دقت کنیم تفاوت‌های ظریفی در این دو مدل می‌بینیم. به عنوان مثال، در گوشی جدید Razer 2، به نظر می‌رسد قاب‌های جانبی کمی بزرگتر هستند. البته ممکن است این شرکت قصد داشته باشد محصول جدید خود را با چند طراحی غافلیگرکننده رونمایی کند. برای مثال استفاده از قابلیت Chroma LED برای صفحه نمایش آن.
البته بعضی از حدس و گمان‌ها خبر از تغییر نکردن قابلیت‌های نرم‌افزاری این گوشی نیز می‌دهند. اگر این مسئله حقیقت داشته باشد و مدل جدید این گوشی‌هوشمند تا این حد بدون تغییر مانده باشد این شرکت نباید انتظار سودآوری این محصول را داشته باشد.


بیشتر بخوانید: Galaxy note9 نقره‌ای به زودی در آمریکا عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

Razer 2 مشابه مدل قبلی خود است

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار