کمبود اعتبار در شهرداری آبادان برای پرداخت حقوق کارگران

معاون اداری و مالی شهرداری آبادان گفت: برای پرداخت حقوق معوقه، مزایا، بیمه کارکنان این شهرداری ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛آرش دور معاون اداری و مالی شهرداری آبادان گفت:۹۰ درصد کارکنان شهرداری مرکزی آبادان تا پایان خرداد ماه حقوق خود را دریافت کرده و تا پایان شهریورماه سه ماه حقوق طلبکار هستند.

وی افزود: ۶۰ کارگر روزمزد سازمان فضای سبز شهری و ۸۰ کارگر سازمان عمران نیز ۶ ماه حقوق معوقه خود را از شهرداری آبادان طلب دارند.

معاون اداری و مالی شهرداری آبادان گفت: برای تسویه حساب حقوق معوقه، مزایا و بیمه کارکنان و کارگران شهرداری آبادان نیاز به ۴۰۰ میلیارد اعتبار است که این اعتبار باید از محل پرداخت عوارض شهروندان و سایر ارگان‌های شهرستان تامین شود.

دور ادامه داد: با مصوبه استانی شدن عوارض آلایندگی و ارزش افزوده تغییرات زیادی در منابع درآمدی شهرداری پیش آمده به طوری که بر این اساس ۴۰ درصد از عوارض آلایندگی پالایشگاه به حساب خرمشهر و شهر‌های اطراف واریز می‌شود.

حدود ۳۰ کارگر شاغل در بخش‌های خدمات شهری و آتش نشانی شهرداری آبادان امروز با تجمع مقابل ساختمان مرکزی شهرداری آبادان خواستار پرداخت حقوق و مزایای عقب افتاده چهار ماه خود شدند.

کارگران شهرداری آبادان در سال جاری برای چندمین بار پیاپی با تجمع مقابل ساختمان مرکزی شهرداری خواستار پرداخت حقوق معوقه و مزایای خود شدند.

انتهای پیام / د

شهرداری آبادان ۴۰۰ میلیارد ریال حقوق بدهکار است

برچسب ها: شهرداری ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.