برگزاری آزمون ادواری استانداردهای مهارتی در مازندران

سومین دوره آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کاردانش در مازندران برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، طهورا نجفی مسئول آموزش مهارتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری سومین دوره آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کاردانش استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: در این آزمون ٧٩٨ نفر در آزمون کتبی و ٥٢٩ نفر در آزمون عملی که در مجموع ١٣٢٧ هنرجو در دو مرحله عملی و نظری حضور یافتند.

وی افزود: این آزمون در١٠رشته هنری شامل: مدیریت و برنامه ریزی خانواده، تصویر سازی کامپیوتری، گرافیک کامپیوتری، طراحی صفحات وب، نوازندگی ساز جهانی، نوازندگی ساز ایرانی و نگارگری برگزار شد.

نجفی گفت: این آزمون در ٥ حوزه شهرستان های ساری، قائم شهر، بابل، محمودآباد و چالوس بصورت همزمان برگزار شد.

مسئول آموزش مهارتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: این آزمون به منظور سنجش توانایی داوطلبان تحت آموزش و نظارت دفتر آموزش و توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و این دروس برنامه آموزشی مهارتی رشته های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که حداقل ٣٢ واحد وحداکثر ٤٤ واحد درسی متغیر است.

نجفی گفت: هر یک از شرکت کنندگان که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی (١٠ ) و آزمون عملی (١٤) شوند، گواهی مهارتی برای ارائه به آموزش و پرورش دریافت می کنند.

انتهای پیام/ م

آزمونی برای شناسایی مهارت کاردانش در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.