معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان گفت : امسال در حوزه ی دارو کمبود نداریم و دارو یک سال آینده استان همدان تامین شده است.

در حوزه دارو کمبود نداریمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اصغر ناظری پور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری همدان در جلسه ی کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان با تاکید بر اهمیت بالای سلامت غذایی از لزوم فرهنگ سازی در این بخش سخن گفت

وی با تاکید بر هدفمند سازی برنامه های صدا و سیما در این بخش از مرکز بهداشت خواست تا در این زمینه سوژه هایی به صدا و سیما بدهد تا برنامه هایی هدفمند ساخته شود .

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری همدان گفت : تبلیغات مواد غذایی آسیب رسان در شهر ممنوع است و ما اگر مشاهده کنیم قطعا برخورد میکنیم .

در ادامه ی این جلسه خیر اندیش مدیر مرکز بهداشت همدان گفت : پایه ی بسیاری از مشکلات کم بودن تحرک بدنی است وما باید برای حل این مشکل از ظرفیت ادارات استفاده کنیم .

حسین خالقی مجد مسئول بهداشت محیط شهرستان همدان گفت : اقداماتی برای جلو گیری از آبیاری صیفیجات با آب فاظلاب انجام شده که از سال 95 تا کنون  شاهد کاهش محسوس این آمار هستیم .

انتهای پیام/ا.م

کمبود دارو وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار