رونالدو:لیگ قهرمانان مسابقات مورد علاقه من است/ از گلزنی بسیار خوشحالم

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس پس از گلزنی برابر ساسولو از این که سرانجام در سری آ. هم پایش به گلزنی باز شده، ابراز شادمانی کرد.

رونالدو:لیگ قهرمانان مسابقات مورد علاقه من است/  از گلزنی بسیار خوشحالمبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در ادامه هفته چهارم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا امروز (یکشنبه) یوونتوس در خانه‌ خود با 2 گل کریستیانو رونالدو با نتیجه 2 بر یک از سد ساسولو گذاشت.

رونالدو پس از به ثمر رساندن اولین گل های خود برای یووه در سری آ گفت از این که نمی توانست طلسم گلزنی برای یووه را بشکند کمی ناراحت بود.

برنده توپ طلایی برای زدن گل اول خود در سری آ 320 دقیقه منتظر ماند و برابر ساسولو در 15 دقیقه دو بار گلزنی کرد.

رونالدو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "من خیلی خوشحالم، ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. ساسولو خوب دفاع کرد، اما ما شدت عمل داشتیم و سزاوار پیروزی بودیم."

"من واقعا می خواستم گل های اول را به ثمر برسانم و خوشحالم که گلزنی کدم."

رونالدو به راحتی می توانست چهار گل بزند و چندین فرصت بسیار خوب را از زاویه بسته از دست داد.

او دراین باره گفت:" فوتبال همین است. مهم این است که تیم برنده شد. قطعا از صحبت هایی که پس از انتقال من از رئال مادرید به یووه و ناکامی ام در گلزنی عنوان شد، کمی ناراحت بودم . بنابراین انتظارات بالا بود، اما از هم تیمی هایم تشکر می کنم که از من حمایت کردند.

بهترین بازیکن جهان افزود: " می دانستم که خوبی کار می کنم و تنها موضوع زمان بود. به خوبی در حال جا افتادن در فوتبال ایتالیا هستم .

"لیگ قهرمانان مسابقات مورد علاقه من است. گروه بسیار دشواری داریم، می دانیم که می توانیم خوب کار کنیم و یووه باید بر روی بهترین بودن تمرکز کند. "


بیشتر بخوانید:

پیروزی یوونتوس برابر ساسولو/ پای رونالدو به گلزنی باز شد

تمایل یووه برای معاوضه دیبالا با پوگبا


انتهای پیام/

اظهارات رونالدو پس از گلزنی برای یووه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار