رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به اینکه، منشاء بسیاری از فساد‌ها تزلزل در دینداری ماست، گفت: باید هوشیار بود که به تدریج لقمه‌های حرام، فساد، گرانفروشی، خوردن اموال بیت المال، منفعت طلبی و حرص و آز موجب فساد‌های وسیع تری در جامعه نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در آیین معارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فارس در شیراز، گفت: به سادگی نباید از کنار برخی از منکراتی که مشاهده می‌کنیم بگذریم، زیرا برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی هر فردی به سهم خود وظیفه‌ای دارد.

وی افزود: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته به هدف براندازی خود دست یابد از این رو به دنبال تغییر رفتار با استفاده از جنگ اقتصادی است و امروز با کمک فضای مجازی، جنگ روانی علیه دین و انقلاب را ترویج، تبلیغ و تشدید کرده است.

خطیب ادامه داد: دشمن با یکسری اقدامات امنیتی و با متوسل شدن به توطئه‎، هشتگ‎ها و کمپین‎سازی‎های مختلف از طریق فضای مجازی، تمام تلاش خود را می‎کند تا از برخی از نارضایتی ها، یک نسخه ضد امنیتی تهیه کند و جامعه را به آشوب بکشاند و برای این کار حتی به سراغ گروهک‎هایی رفته‎اند که به زباله دان تاریخ سپرده شده‎اند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: همچنین دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با کمک ایادی خود در فضای مجازی تمام تلاش خود را برای حذف راه و روش دین به کار گرفته اند و هر روز با شیوه‌هایی مانند شروع آسیب‎های اجتماعی در جامعه و خانواده، برای حذف دین اسلام و مبارزه با آن می‌کوشند.

وی، گفت: امروز دشمنان از هر طریقی که می‌توانند به مقدسات ضربه می‌زنند و در همین ایام محرم در صفحات روزنامه‎ای به طور مستقیم و غیر مستقیم و به گونه‌ای هدفمند مبادرت به انجام این کار و به مقدسات توهین کرده بود.

خطیب بیان کرد: دشمن، جنگ با ایمان، جنگ با شهادت و مقابله با انقلاب اسلامی را در پیش گرفته و با استفاده از هر ابزاری در صدد تضعیف دین، دینداری و انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه اضافه کرد:، اما در وضعیت کنونی، اقتدار منطقه‎ای جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت‎های علمی، حضور و پایداری مردم، روحیه جهاد و شهادت طلبی مردم که با مدافعان حرم، ضعف و ذلت دشمن را به رخ آنان کشید، وحدت، صبر و شکیبایی حول محور هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، تعاون و همدلی، جمهوری اسلامی ایران باز هم توانسته توطئه‌های دشمن را با شکست مواجه کند.

خطیب، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مجموعه دستگاه قضا باید تا با تمام توان برای ایجاد عدالت و فضای عدالت خواهی در جامعه و رضایت‎مندی مردم تلاش کند.

وی همچنین بر اهمیت نظارت همگانی از سوی دستگاه قضا نیز تاکید کرد و اظهار داشت: این نظارت باید به نحوی اعمال شود که اثرگذاری آن در جامعه مشهود باشد.

در ادامه این آیین، ربیع الله قربانی به عنوان مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری فارس معرفی و از خدمات علی صالحی مدیر پیشین تقدیر شد.

منبع: ایرنا
انتهای پیام/ر

صحبت های رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه  در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار