برگزاری جلسه‌ کمیته‌ فنی شهرستان هرسین

هفتمین‌ جلسه‌ کمیته‌ فنی شهرستان هرسین با حضور فرماندار برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین بر پیگیری مصوبات جلسات گذشته و رفع مشکل پرونده های موجود در بانک ها تاکید کرد.

شاه آبادی ادامه داد : تعداد کل طرح های ثبت نام شده بخش فراگیر در سامانه کارا 862 طرح با مبلغ 238 میلیارد تومان و اشتغالزایی 2317 می باشد و از این تعداد 148 طرح با مبلغ 16 میلیارد تومان و اشتغال 271 نفر به بانک های عامل معرفی شدند و از این مقدار تاکنون مبلغ 521 میلیون تومان تسهیلات به 15 طرح توسط بانک های توسعه تعاون و کشاورزی پرداخت شده است که اشتغال 20 نفر را به همراه داشته است.

فرماندار هرسین عنوان کرد : در طرح اشتغال پایدار روستایی 1426 طرح با مبلغ 1006 میلیارد تومان و اشتغال 3882 نفر مربوط به شهرستان هرسین در سامانه کارا به ثبت رسیده است و در این راستا 841 طرح با مبلغ 52 میلیارد تومان و اشتغال 1648 نفر به بانک های عامل معرفی شده اند و از این مقدار تا کنون به 184 طرح مبلغ 9 میلیارد و 345 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است .

در پایان این جلسه تعداد 2 طرح گاوداری شیری 16 رأسی و قالی بافی انفرادی به ارزش 120 میلیون تومان به تصویب رسید

‍ مراسم‌اختتامیه‌بهینه‌سازی‌اوقات‌فراغت دانش آموزان کانون نرگس درشهریور 97 در هرسین برگزار شد .

رشیدی مدیریت کانون نرگس در مورد اهمیت و حساسیت اوقات فراغت دانش‌آموزان صحبت کرد و پیرامون ثبت نام دانش‌آموزان برای ترم پاییزه مطالبی را عنوان نمود.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مراسم‌اختتامیه‌بهینه‌سازی‌اوقات‌فراغت دانش آموزان کانون نرگس هرسین

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار