درحال به‌روزرسانی/ سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تصادف مرگبار تانکر سوخت با اتوبوس در نطنز ۱۹ کشته و ۲۷ مصدوم بر جای گذاشت + تصاویر و اسامی مجروحان

سخنگوی اورژانس کشور گفت: تصادف مرگبار تانکر سوخت با اتوبوس در نطنز ۱۹ کشته و ۲۷ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه دیشب یک دستگاه اتوبوس که از تهران به سمت کرمان در حرکت بود، از پشت با تانکر سوختی در ۲۵ کیلومتری نطنز برخورد کرد و بر اثر حریق ناشی از تصادف شماری جان باختند و مصدوم شدند.

۱۷:۲۵- فراخوان برای بستگان متوفیان سانحه تصادف اتوبوس مسافری با تانکر سوخت

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان: هماهنگی‌های لازم با مراکز پزشکی قانونی‌های استان تهران، قم، یزد و کرمان برای فراخوان بستگان متوفیان احتمالی سانحه تصادف اتوبوس مسافری با تانکر سوخت و اخذ نمونه جهت بررسی‌ها و مطابقت ژنتیک انجام شده است.

۱۷:۱۳- برگزاری جلسه فوق‌العاده بررسی سانحه تصادف اتوبوس با تانکر سوخت

تقی زاده دبیر کمیسیون ایمنی راه‌ها از برگزاری جلسه فوق‌العاده برای بررسی سانحه تصادف اتوبوس مسافری با تانکر سوخت در دوم مهر ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

وی بیان کرد: مجوزی برای حرکت تانکر سوخت در شب وجود ندارد مگر در موارد خاص که تانکر مسیر یاب باشد، هم اکنون هیچ اطلاع دقیقی از داشتن مجوز این تانکر اعلام نشده و تمامی این موارد در کمیسیون ایمنی راه‌ها بررسی می‌شود.

۱۶:۵۱- آغاز عملیات شناسایی جان باختگان تصادف محور کاشان - نطنز

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان مطرح کرد: جسد جان باختگان حادثه تلخ تصادف اتوبوس مسافربری با نفت کش که از تهران عازم کرمان بود، به پزشکی قانونی اصفهان منتقل شده است، میزان سوختگی اجساد بسیار شدید است و بر این اساس نیازمند تطابق DNA جان باختگان با بستگان آنها هستیم.


بیشتر بخوانید: دستور رئیس قوه قضاییه برای رسیدگی سریع به پرونده تصادف اتوبوس در محور نطنز- کاشان


وی گفت: مراحل اولیه و اقدامات لازم برای دریافت داده‌های ژنتیکی از اجساد توسط کارشناسان این مرکز آغاز شده است و در ادامه نیازمند اخذ DNA از بسنگان جان باختگان این حادثه دلخراش هستیم، پس از دریافت خون از بستگان افراد متوفی، در طول حداقل دو روز و یا بیشتر می‌توانیم کار احراز هویت اجساد را به سرانجام برسانیم و هماهنگی‌های لازم در این ارتباط انجام شده است.

۱۵:۲۹- آغاز شناسایی اجساد حادثه تصادف اتوبوس تهران به کرمان

مهرداد علی بخشی جانشین مدیریت بحران رییس سازمان و مدیر ستاد بحران پزشکی قانونی گفت: هنوز جسدی به سازمان پزشکی قانونی کشور تحویل نشده است اعلام دقیق افراد متوفی میسر نیست. اما بنا به اخبار رسیده 21 نفر از هموطنان در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: کار کارشناسی اجساد به محض تحویل آغاز خواهد شد و در صورت لزوم از آزمایش DNA برای شناسایی اجساد استفاده می شود.

جانشین مدیریت بحران رییس سازمان و مدیر ستاد بحران پزشکی قانونی گفت: با توجه به احتمال پراکندگی خانواده های قربانیان در استان های مختلف، حسب مورد با ادارات کل استان های مربوط برای اخذ نمونه و انجام آزمایش هماهنگی لازم صورت می گیرد و در صورت وجود، اطلاعات مورد نیاز برای تماس به خانواده آنها ارائه خواهد شد.

۱۵:۲۵- احتمال افزایش آمار جانباختگان تصادف اتوبوس با تانکر سوخت

جانشین پلیس راه استان اصفهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تغییر مسیر ناگهانی تانکر حمل سوخت باعث برخورد با اتوبوس مسافربری تهران - کرمان و آتش گرفتن این اتوبوس شد.

وی ادامه داد: با توجه به شدت جراحات وارد شده احتمال افزایش آمار جانباختگان وجود دارد.

۱۴:۱۹-انتقال آهن پاره های اتوبوس به پارکینگ

دقایقی قبل آهن پاره های اتوبوس تهران -کرمان راهی پارکینگ بادرود شد.

تصادف مرگبار تانکر سوخت با اتوبوس در نطنز ۱۹ کشته و ۲۷ مصدوم بر جای گذاشت + تصاویر و اسامی مجروحان

۱۳:۱۷- اطلاع دقیقی از اسامی جانباختگان وجود ندارد

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: با توجه به اینکه راننده حادثه اتوبوس تهران کرمان در میان راه نیز مسافر سوار کرده است اطلاع دقیقی از اسامی جانباختگان وجود ندارد.

وی ادامه داد: پیکر ۱۹ جان باخته این حادثه دچار سوختگی شدید شده است و به همین دلیل قابل شناسایی نیست.

تصادف تانکر سوخت با اتوبوس در نطنز/ آخرین آمار فوتی‌ها و مصدومان حادثه + تصاویر و اسامی مجروحان

۱۰:۴۰- خبر فوت ۲ مصدوم در بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان صحت ندارد

مهاجر مدیر روابط عمومی بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:  خبر فوت ۲ مصدوم حادثه تصادف اتوبوس با تانکر سوخت در جاده نطنز که در بیمارستان مصدوم بودند، صحت ندارد.

وی ادامه داد: ۲ مصدوم یک خانم و نوجوانی با ۱۵ تا ۲۰ درصد سوختگی بوده و حال جسمی آن‌ها مساعد است.

۰۸:۰۰- ۱۹ فوتى و ٢٧ مصدوم در تصادف اتوبوس با تانكر سوخت

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مطرح کرد: بر اثر وقوع حادثه و حريق ناشى از تصادف ٢٧ نفر مصدوم و ۱۹ نفر فوت شدند كه ٣ مصدوم خانم و مابقى مرد هستند و میانگین سنى مصدومان از خردسال تا ٥٠ سال است.


بیشتر بخوانید: آتش سوزی اتوبوس حامل مسافر در آزاد راه نطنز -کاشان +فیلم


وی گفت: پس از اعلام حادثه به اورژانس ٨ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و بيشتر مصدومان به بيمارستان فاطميه بادرود و مابقى به كاشان منتقل شدند.

۲:۲۰-  اسامی مجروحان حادثه آزاد راه نطنز - کاشان

خالدی: ۱۹ فوتى و ٢٧ مصدوم در تصادف اتوبوس و تانکر سوخت جاده نطنز + تصاویر

۲:۲۰- ۲۰ مصدوم در تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک تانکر حمل سوخت

پیر حسین کوليوند سرپرست اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بر اثر تصادف يک دستگاه اتوبوس با يک تانکر حمل سوخت در ٢٥ کيلومترى نطنز کاشان ۲۰ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: پس از بروز این حادثه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس کاشان و آمبولانس نطنز به محل حادثه اعزام شدند.

تصاویری از مصدومان حادثه آزاد راه نطنز - کاشان

آتش سوزی اتوبوس حامل مسافر در آزاد راه نطنز -کاشان/ 21نفر مصدوم شدند/جستجو برای یافتن اجساد ادامه دارد +تصاویر و اسامی مجروحان

 

آتش سوزی اتوبوس حامل مسافر در آزاد راه نطنز -کاشان/ 21نفر مصدوم شدند/جستجو برای یافتن اجساد ادامه دارد +تصاویر و اسامی مجروحان

تصادف تانکر سوخت با اتوبوس در نطنز/ آخرین آمار فوتی‌ها و مصدومان حادثه + تصاویر و اسامی مجروحان

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
مقصر اصلي راهنمايي و رانندگيه كه به اين مجوز داده ١٢٠ تو اتوبانا گاز بدن
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۳:۵۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام
اولاجاداره که اینجاازطرف خودم وتمامی همکاران زحمت کشم پرسنل رانندگان حرفه ای پایه یک عرض تسلیت به تمام بازماندگان این حادثه تلخ.ازخداوندمتعال طلب ببخش رو خاستارم..
دوستان عزیز من نمیخام ازکسی طرفداری کنم.من خودم راننده پایه یک حمل مسافربری برون شهری هستم.من نمیخام بابیان این مطلب توجیهی داشته باشم نسبت به این حادثه.امادوستان چراتایکی برحثب اتفاق درون کارش یک خطا رخ میده،تمام کارهای نیک وپسندیده او ازبین میره وشروع به تهمت وتوهین میکنیم،واین اصلا انصاف نیست..شماهرچیزی که لازم داشته باشید به راحتی دربازارخریداری میکنید وبه منزل خود میبرید.حالااز پوشاک بگیر تامصالح وخوراک.شما هرچیزی که فکرمیکنیدبه وسیله مارانندگان حمل ونقل میشه.شمایی که یک دفعه واست کارپیش می یاد وبایدبه شهرستان سفرکنی،سریع به پایانه میری ومن وامثال همکاران من شمارو تامقصدصحیح وسالم میرسونن..شده یک بار داخل دل خودت بگی که اگه این قشرزحمت کش نباش تکلیف ماچی میشد.اگر دقیق به این موضوع فکرکنی میفهمی که اگه مانباشیم هیچ چیز نیست که شما به این راحتی تهیه کنی واستفاده کنی..مثل اون دوستمون که گفتن امان ازدست راننده ها...البته من این حرف رو به دل نمیگیرم وتنها به رفتار طرف نگاه میکنم وایشون درک وفهم ازاین بیشتررو نداشتن..آخه اگه که این قشرزحمتکش نباشه تو حتی واسه میل کردن صبحانه نه شیر داری که بخوری ونان...همین که راحت تهیه میکنی میگه خودش اومده تومغازه ومنم میخرم.حالامیخام اینوبگم که هیچ کدوم ازماها،کارشناس نیستیم ودستگاهای زیرربط این حادثه وظیفه دارن که مشکلات رو بررسی کنند وبه اون رسیدگی کنند...هیچ کس دلش نمیخد که مورچه ای زیر پاش له بشه..این یک اتفاق بوده ومثل تمام اتفاقهای دیگه...ممنون که وقت گذاشتین ومطلب رو خوندید..
یاحق
Iran (Islamic Republic of)
Hossein Sohrabi
۱۰:۵۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
با دست خودمون با اشتباه خودمون اخرشم تعدادی بی گناه از دنیا میرن خانواده داغدار میشه ۱نفر مقصر اعلام میشه //به همین سادگی//خدا به همه خانوادها صبر بده تسلیت تسلیت تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
Hossein Sohrabi
۱۰:۵۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
با دست خودمون با اشتباه خودمون اخرشم تعدادی بی گناه از دنیا میرن خانواده داغدار میشه ۱نفر مقصر اعلام میشه //به همین سادگی//خدا به همه خانوادها صبر بده تسلیت تسلیت تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
Hossein Sohrabi
۱۰:۴۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
خدا صبر بده به خانواده عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
Hossein Sohrabi
۱۰:۴۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
خدا صبر بده به خانواده عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
Jam
۰۹:۳۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
قابل توجه کسانی که راننده ی مرحوم اتوبوس را مقصر می دانند ،۱-طبق نظر پلیس و کارشناسان راننده نفت کش تغییر مسیر ناگهانی داشته وترددش در شب ممنوع بوده،وایشان در قید حیات می باشند،۲-دوستان می فرمایند اگر تانکر نبود اتوبوس به خودرو یا ...برخورد می کرد ،آیا تصادف با خودروی دیگر یا گارد ریل باعث انفجار و آتش سوزی وسوختن هموطنانمان می شد؟۳-به احتمال زیاد چون راننده اتوبوس احیانأ فوت شده مقصر حادثه معرفی می شود ،تا پرونده زودتر مختومه شود (تا حالا که چنین بوده)
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۱:۴۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
قابل توجه جنابعالی
طبق آخرین جلسه بررسی دلیل حادثه برگزار شده
راننده اتوبوس صد در صد مقصر شناخته شده و راننده نفت کش آزاد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
شبها هیچ نظارتی روی جاده ها نداره من بارها رانندگی خطرناک خودروهای سنگین رو تو جاده اصفهان تهران دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
خدا صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۲۲:۵۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
آخه چرا مردم ایران انقد مظلومن؟بمیرم برا اونایی که زنده زنده سوختن بمیرم برابچهایی که هنوز چیزی از زندگی نمیدونم انقد دردناک مر کشیدن خدا به همه بازموندهاشون صبر عنایت کنه تسلیت میگم به همه مردم ایران وبازماندهای این سانحه تلخ
Iran (Islamic Republic of)
پدر 4 فرزند هستم کارمند بازنشسته اداره دولتی .
۲۰:۱۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
خداییش اخبار داغ فضای مجازی باشگاه خبرنگاران عالیه منه نوعی شهروند وقتی هر روز دنبال میکنم بسیار کیف میکنم دست مریزاد . و جا داره به دوستان زحمتکش که نظرات مردم را منتشر میدهند از کارمند انتشار کامنت ها کمال تشکر را دارم . و فکر میکنم کار بسیار سخت هست که روزی چندهزارتا کامنت ما مردم را با دقت میخونند و انتشار میدهند . دست همه درد نکنه .انشالله حاجت روا بشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
درودددددددددددددددددددددددددددددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۹:۵۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
برای پیشگیری از این اتفاقات ناگوار راهی جز توسعه شبکه ریلی نیست و این کار را اتفاقا" می شود با چینی ها با پیشرفته ترین شکل ممکن انجام داد. البته مسئول دلسوز می خواهد و همچنین بدون سنگ اندازیهای بعضیها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا" جای غم و اندوه فراوان دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
باید هزاران نفر در کشتی ، قطار ، هواپیما ، اتوبوس و ... قربانی بشوند تا شاید اقدامی شود!!!
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۹:۰۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
باعرض تسلیت تاکی مامردم تاوان سومدیریت رابدهیم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
بهترین رانندگان، رانندگان کامیون ها و اتوبوس ها هستند گواهی نامه پایه یک دارند و مهارت زیادی در کنترل وسیله شون دارن. در جاده ها می تونید امتحان کنید. خدا همه هموطانومنو از حوادث حفظ کنه و خائن ها و احتکار کننده ها رو به سزای اعمالشون برسونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
کی گفته هرکی پایه یک داره بهترین راننده است خیلیا پایه یک دارن خوب رانندگی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
واقعا متاسف شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
واقعا متاسف شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
فقط به لحظه سوختن انها فکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
باید محاکم قضایی استان کسانیکه مجوز ورود کامیونها را به بزرگ راه صادر نموده است بدست عدالت بسپارد از طرفی کنترل این بزرگ راه صرفا''با پلیس کافی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تسلیت تسلیت بازم تسلیت اخه چقدر.
Iran (Islamic Republic of)
Elahe
۱۶:۵۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
وایی
خدا ب خانواده هاشون صبر فراوان دهد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۴۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
عامل اصلی خواب الودگی است شبها حداقل از عبور کامیونهای حامل مواد سوختی جلوگیری شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
خدا صبر بده خانواده هاشون خیلی خیلی سخته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
اینجور حوادث و پر پر شدن هموطن ها دردناکه
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۶:۰۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
مقصر بنزین بوده که آتش گرفته .
Iran (Islamic Republic of)
ن س از نجف آباد
۱۴:۵۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
من توی مسیر تهران بودم که این تصادف رو دیدم.اتوبوس خیلی داغون شده بود.خدا به دل بازمانده ها صبر بدهد.صحنه بدی بود. خدایا خودت رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۵:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تانکر هم خیلی داغون شده بود یانه
Iran (Islamic Republic of)
ن.س از نجف آباد
۱۷:۱۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
اون هنوز داشت میسوخت.خدا به اونهایی که زنده موندند خیلی رحم کرده.خدایا دیگه هیچ وقت از این اتفاق ها برای هموطن هامون نیوفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
مشکل جاده و ماشین و مجاز و غیر مجاز ..... بماند!!!!متاسفانه اشکال اصلی از راننده های حمل و نقل بار و مسافری ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
مشکل جاده و ماشین و مجاز و غیر مجاز ..... بماند!!!!متاسفانه اشکال اصلی از راننده های حمل و نقل بار و مسافری ماست
Iran (Islamic Republic of)
ح،ص
۱۴:۴۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
قلب آدم به درمیادخداصبربده به خانوادهاشون ، بایددرموردرانندهاسختگیری بیشتری بشه آخه زندگی انسانها مترحه امیدوارم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
اگر وضعيت ارز ،سكه، مسكن ، اشتغال ،حمل و نقل ، پوشك بچه ،قيمت گوشت و مرغ ، وضعيت موسسات غير مجاز بانكي ،خودرو، پتروشيميها ،حقوق هاي نجومي ، املاك نجومي ، حقوق عقب افتاده كارگران ، آب خوزستان ، ماهي گيران جنوب و .... ديگه هيچ مشكلب در كشور نخواهيم داشت
Saudi Arabia
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
وزير راه خبر داره؟؟؟
باید مورد بررسی قرار بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
نادری
۱۶:۰۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
بعید میدونم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
سوال منم همینه
Iran (Islamic Republic of)
gh
۱۴:۲۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
مگه نمیگن تو اتوبوسها دوربین گذاشتن جلو راننده که حرکات راننده را بصورت آنلاین ببینن. اون اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی اون که جاده هراز رفت تو دره و وووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
یا امام حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
چرا وضعیت حمل ونقل.مسکن قطار وحمل ونقل هوایی را سروسان نمیدهید ؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تسلیت به خانواده های داغدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
بنده هم به نوبه خودم تسلیت میگم خدابیارزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تسلیت به بازماندگان
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۲:۱۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
میگه اتوبوس از عقب به ماشین سوخت زده است.ابنحا مقصر حادثه کاملاً مشخص می‌باشد.
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۱۲:۱۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
سوار اتوبوس میشیم اینجوری میشه سوارهواپیما میشیم این جوری میشه بهترین کاراینه که توخونه بشینیم زلزله بیاد بمیریم
Norway
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۱۲:۱۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
سوار اتوبوس میشیم اینجوری میشه سوارهواپیما میشیم این جوری میشه بهترین کاراینه که توخونه بشینیم زلزله بیاد بمیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
چه جوریه تانکر سوختی که شبها عبور و مرورش ممنوعه هر بار باید با اتوبوسها تصادف کنه، جریان قابل بررسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تانکر سوخت در آزادراه اجازه تردد دارد؟؟؟؟
جاده قدیم مخصوص تردد کامیون و تریلی ندارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
درک این سانحه واقعا سخته.. تسلیت به همه ی داغداران به این حادثه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
انالله و انا الیه راجعون
تسلیت میگم به خانواده های داغذار
ان شالله با سیدالشهدا و یارانشون محشور بشن
خیلی سخته که بگن هیچ جنازه ای نیست برای یه فرزند، مادر یا پدر خیلی سخته بخواد یه تیکه جسد سوخته رو دفن کنن دعاکنید خدا بهشون صبر جمیل بده تو این شب ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
باز هم تانکر سوخت؟؟؟!!! اون تصادف تانکر سوخت که با اتوبوس تصادف کرد و منجر به فوت اون همه هم وطن شد بس نبود؟؟ مگه قرار نبود دیگه به این تانکر سوختها اجازه ی رفت امد نده توی جادها؟؟؟؟ پس چرا باز ما باید شاهد این حادثهای تلخ برای هموطنانمون باشیم؟؟؟ خدا خودت به مردم ایران رحم کن
Germany
من
۱۲:۰۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
مقصر اتوبوس بوده...
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۲:۱۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
مگه میشه اجازه ندن تردد کنن
پس سوخت جایگاهها رو کی میخواد برسونه
باید ساعت مشخصی رو برای تردد اعلام کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
پس چکار کنن سوخت رو چطوری برسونن دست مردم؟ از راه دریا یا هوا!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
ااگر تانکر سوخت هم نبود ،به هر حال به توجهی راننده اوتوبوس باعث تصادف می شد . باعث کشته شدن خودشون و خیلیهای دیگه می شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
راست میگه پس چطوری سوخت برسونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
مشکل تانکر نیست راننده مقصره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تسلیت عرض می کنم به خانواده های سانحه رانندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
روحشان شاددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تا حدود یک سال بیش از این بزرگ راه صرفا'' برای برای حمل ونقل مسا فران استفاده میشد کا میونها اجازه ورودبه این بزرگ راه نداشن این گونه حوداث صرفا''در اثر بی توجهی به وجود آمده وباید محا کم قضایی به تخلف مسولی که این اجازه صادر نموده است رسیدگی نمایند اینکه دیگه ربطی به ... ندارد
از استاندار محترم درخواست دارم رسیدگی نمایند ومجوزه را لغو نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
من اتحادیه کامیونداران هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
چه وضعشه؟تا کی هی باید این همه کشته بشن؟
Iran (Islamic Republic of)
adel
۱۰:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
در میان مصدومان یا کشته شدگان نوزادی هم وجود داشته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
بله یه بچه دوساله بوده انگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
وقتی به اتوبوسا اجازه میدن 120 بتازونن نتیجه بهتر از این نمیشه که ده تا ده تا مسافرا زنده زنده جزغاله بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
دقیقا بعضی راننده ها اصلا فکر نمی کنن جون چند مسافر تو دستشونه
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۱۰:۱۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
خدا خودش کمکمون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
آخه چرا به ماشینهای سنگین توشب اجازه تردد داده می شه اون هم با اون وضع راننده ها که اکثرا تست سلامت ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تسلیت سلامت رانندگان ماشين هاي سنگين به مراتب سخت گيرانه است. بدون داشتن كارت سلامت، سيستم اجازه ثبت بارنامه نميدهد. بگذريم از اين كه حداقل هفته اي يك بار به صورت رندوم تست سرپايي از شون گرفته ميشه.
در ضمن اگر كاميون تو جاده نبود، اتوبوس به گاردريل يا سواري برخورد ميكرد. چون بي احتياطي از طرف اون بوده نه كاميون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
همش از بی احتیاطی است
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۵:۵۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تومعلومه که اصلا ازجاده سردنمیاری
Iran (Islamic Republic of)
ياسر
۰۹:۵۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
واقعا" به تمام خانواده هاي مصيبت ديده تسليت مي گم
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
فاجعه است . تسلیت به خانواده هاشون . و تاسف برای وضع جاده های کشورمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
علت حادثه خوابالودگی راننده بود بهتر تاسف خورد به حال آدم هوایی که جان خودشان و بقیه را به بازی می گیرند با سهل انگاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
به خانواده از دست رفتگان تسلیت میگم انشاءالله مجروحین هر چه زودتر بهبود پیدا کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
هر دم ازین باغ بری می رسد.

تنها سخنم. تسلیت تسلیت تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
خدابیامرزه و تسلیت به ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
اين چه وضعيه از جاده هاي اين كشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
اين چه وضعيه از جاده هاي اين كشور
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۰۹:۵۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
چه ربطی به وضع جاده ها داره این تصادف...علت خواب آلودگی راننده بوده، همیشه که مقصر جاده و یا وسیله نیست که...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
خدابیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
نجمی -کرمان
۰۸:۴۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
آخه من نمی‌دونم این تانکرهای حمل سوخت توی آزاد راه چرا تردد میکنن
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۵:۴۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
باید پلیس راه اصلا باید به هردوتاشون مجوز تردد در شب را نده حتی اتوبوس
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۸:۴۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
حادثه و اتفاقات پیش بینی نشده. خدا خودش به بازماندگانشون صبر و تحمل بده. واقعااا از ته دلم تسلیت می گم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
وزیر راه باید پاسخگو باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تسلیت عرض میکنم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۱۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
توروخدا حمل و نقل عمومی رو سروسامون بدین...هموطنامون جلو چشمون دارن پر پر میشن ...
رانندگان رو شیف کاریشونو طبق برنامه تعیین کنید چون بسیاری از راننده ها تا میرسن 1 ساعت استراحت میکنن دوباره برمیگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
اینطوری نیست که شما میفرمایین. راننده ها در هر 24 ساعت فقط 8 ساعت میتونن رانندگی کنن نه اینکه تا رسیدن دوباره برگردن.
بعدشم تقصیر راننده اتوبوس بوده چون از پشت به تانکر زده، تانکر نبود هر ماشیت دیگه ای همین اتفاق می افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
عذاي عمومي بايد اعلام بشه .
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۴۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تسلیت
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
چرا هیچ نظارتی بر جاده ها نیست کی باید پاسخگو باشد
Iran (Islamic Republic of)
حسین فیروزی
۰۷:۴۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
جهت اطلاع خانواده های قربانیان و مجروحان،تصاویر مربوط به بیمارستان توابع شهرستان کاشان میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
خدا بحق آقا امام حسین (ع) به خونوادهاشون صبر بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
خدا بحق آقا امام حسین (ع) به خونوادهاشون صبر بده.
Iran (Islamic Republic of)
Jam
۱۰:۲۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
ضمن عرض تسلیت، خداوند ان شاالله به همه ی بازماندگان صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تسلیت
Germany
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
یا ابوالفضل......
United States of America
ناشناس
۰۵:۱۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
با این جاده های خراب. تا کی هواپیما ها وقطار ها و اتوبوس ها باید جان مردم را بگیرند؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
انا لله و انا الیه راجعون
Turkey
ایمان
۰۲:۵۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
خدافقط صبر بده به خانواده هاشون
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۰۲:۵۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
ای وای خدا به خانواده هایشان صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تسلیت