سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور/آسمان تهران صاف است+ جدول

طی سه روز آینده در مناطق شمال غرب، غرب و نوار شمالی کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت.

بارش باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور/آسمان تهران صاف است+ جدولبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین نقشه ها و داده های هواشناسی بیانگر عبور سامانه بارشی از نوار شمالی کشور طی سه روز آینده است که به سبب ابرناکی،بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما در شمال غرب،غرب و نوار شمالی کشور خواهد شد.

روز سه شنبه در استان های اردبیل،گیلان،مازندران،شمال آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و در ساعات بعدازظهر دامنه های البرز مرکزی در استان های زنجان و قزوین،دامنه های زاگرس مرکزی در استان های کردستان، کرمانشاه، همدان،مرکزی و شمال لرستان ابرناکی و بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

روز چهارشنبه با تقویت این سامانه،گستره فعالیت سامانه به استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، مرکز، شمال شرق و دامنه های زاگرس مرکزی می رسد و شدت بارش در برخی مناطق آذربایجان شرقی،جنوب آذربایجان غربی، غرب زنجان، شمال قزوین، ارتفاعات البرز در استان های سمنان و شرق تهران، گیلان، مازندران، گلستان و شمال خراسان رضوی است.

در روزهای سه شنبه تا جمعه به سبب نفوذ جریانات شمالی به طور میانگین کاهش 4 تا 8 درجه ای دما در استان های واقع در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

همچنین در ساعات بعدازظهر سه روز آینده، در استان های واقع در زاگرس جنوبی و مرکزی برخی نقاط فارس، استان های کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال بختیاری،جنوب اصفهان، شرق بوشهر، شمال هرمزگان رشد ابر، وزش باد گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

 

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 27 شهریور ماه

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار