تجهیز ونوسازی اورژانس‌های پیش بیمارستانی خراسان شمالی

رئیس سازمان اورژانس و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اجرای برنامه طرح تحول نظام سلامت وضعیت اورژانس‌های پیش بیمارستانی و بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تجهیز و نوسازی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ تقی دولت آبادی رئیس سازمان اورژانس و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکبی استان خراسان شمالی گفت: به مناسبت روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس و چهل و سومین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی و با اجرای برنامه طرح تحول نظام سلامت از سال ۹۳ تاکنون در استان تجهیزات اورژانس ۱۱۵ ارتقاء یافته ، زیرساخت‌ها بهسازی و استاندارد سازی شده و خدمات با کیفیت بیشتری ارائه و سطح رضایت مندی بیماران افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه پرسنل اورژانس در سوانح و حوادث نخستین مواجهه را با مصدومان دارند و همواره با صبر و بردباری خدمات اولیه را که نقشی حیاتی در بهبود وضعیت حیاتی سانحه دیدگان دارد به آنان ارائه می‌دهند، افزود: کاهش زمان رسیدن اورژانس به بالین بیمار ، کاهش زمان رساندن بیمار به مراکز درمانی و افزایش تعداد متخصصان طب اورژانس در مراکز اورژانس نیز از اهدافی است که در این طرح در نظر گرفته شده است.

تقی آبادی افزود: در حال حاضر ۳۲ پایگاه ثابت شهری و جاده‌ای در استان وجود دارد و ۱۹۰ نفر در بخش اورژانس پیش بیمارستانی فعالیت دارند.
انتهای پیام / ب

تحهیز و نوسازی اورژانس‌های ۱۱۵ خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.