فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

ولایت مداری، پیام مهم تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ولایت مداری پیام مهم تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) است، گفت: این پیام تا همیشه تاریخ زنده خواهد ماند و در همه دوران ها با عناوین مختلف تکرار می شود.

ولایت مداری، پیام مهم تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد:بصیرت،مقدمه ولایت مداری و ولایت پذیری است که در سال ۶۱ هجری قمری فقط تعداد اندکی توانستند آن را کسب و راه شهادت را انتخاب کنند اما عده کثیری نیز با بی بصیرتی محض،چشم خود را بر حقایق بستند و راه باطل را برگزیدند.

وی اظهار کرد: بصیرت و ولایت مداری درس بزرگی است که از عاشورای حسینی(ع) به یادگار مانده است و باید مراقب باشیم روزی در لشکر دشمن قرار نگرفته و امام زمان خود را رها نکنیم.

سردار یاری افزود: امروز در این برهه از زمان ،دشمن با بسیج همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری سعی دارد بر این آرمان بلند کربلا خدشه وارد کند اما باید بداند که این آرمان تا همیشه تاریخ زنده خواهد ماند.

وی با بیان اینکه حضرت عباس(ع) در زمینه ولایت مداری یک شاخص و الگو برای جامعه امروز است، ادامه داد: اصلی که به تحقق این ارزش کمک می کند این است که ارزش تبعیت از ولایت، برای مردم تبیین شود تا در ذهن و ضمیر ما نهادینه شود.

سردار یاری اضافه کرد: یکی از راه‌های عمق بخشی به ارزش‌های قیام عاشورا و نهادینه کردن آن، تربیت صحیح و آموزش به موقع است که در این میان خانواده‌ها نقش مهی را بر عهده دارند تا این ارزش‌ها را از همان کودکی به فرزندان خویش آموزش دهند.

انتهای پیام/ د

پیام تاسوعا و عاشورای حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.