آمریکا در تمام فعالیت هایی که در منطقه برنامه ریزی کرده شکست خورده است

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: آمریکا در تمام فعالیت هایی که در منطقه برنامه ریزی کرده شکست خورده و از امنیت رژیم صهیونیستی که به خطر افتاده و جبهه مقاومت تا مرزهای آنها جلو رفته واهمه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی فدا جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان  در آیین یادواره شهدای اسلام آباد این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا و نهضت عاشورای حسینی است و مردم با الگو پذیری از این حادثه تاریخی بر کفر و طاغوت پیروز شدند.

وی افزود: مردم بصیر و فداکار ایران در ابتدای انقلاب در سخت ترین شرایط آغاز جنگ، با توجه به مشکلات فراوان، ‌کمبود امکانات و تجهیزات و وجود گروه های منافقان و حادثه های تروریستی در مقابل استکبار و ظلم ایستادند و امروز نیز با وجود سختی و مشکلات و تحریم های اقتصادی و مالی ثابت قدم مانده اند و از خون شهدا و دستاورد بزرگ خود یعنی انقلاب حفاظت و پاسداری می کنند.

وی گفت:‌ آمریکا در تمام فعالیت هایی که در منطقه برنامه ریزی کرده شکست خورده و از امنیت رژیم صهیونیستی که به خطر افتاده و جبهه مقاومت تا مرزهای آنها جلو رفته  واهمه دارد و از اتحاد کشورهای اسلامی و تقویت جبهه مقاومت در جهان ترس دارد و بدنبال تفرقه بین کشورهای اسلامی است.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا به دنبال سوء استفاده از هر فعالیت، برنامه و مطالبه مردمی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است و با فشارها و تحریم های اقتصادی که برخی از آن نشات گرفته از سوء مدیریت بوده به دنبال ایجاد جنگ روانی وسیع و گسترده برای ضربه به ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است نوزدهمین یادواره شهدای محله اسلام آباد در جوار گلزار شهدا و باغ موزه دفاع مقدس اسلام آباد برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

برگزاری یادواره شهدای اسلام آبادبرخوار

 

برچسب ها: شهدا ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار