رندرهای لو رفته OnePlus 6T دوربین دوگانه این گوشی را تأیید می‌کنند

رندرهایی که به تازگی از پرچمدار جدید وان‌پلاس، OnePlus 6T لو رفته‌اند تأیید می‌کنند که این گوشی یک دوربین دوگانه در پشت خود خواهد داشت.

رندرهای لو رفته OnePlus 6T دوربین دوگانه این گوشی را تأیید می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت وان‌پلاس با این که در نمایشگاه IFA امسال حضور داشت هیچ محصول جدید از خود معرفی نکرد و در عوض در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که این شرکت قرار است در ماه‌های آتی یک پرچمدار جدید به نام OnePlus 6T معرفی کند. این روزها همه پرچمداران به سمت جلو حرکت می‌کنند و در حالی که اکثر تولیدکنندگان تلفن همراه گوشی‌های خود را با سه دوربین در پشت دستگاه تولید می‌کنند، وان‌پلاس این حرکت را انجام نداده است چرا که تصاویر لو رفته رندرهای این گوشی، تولید آن را با دو دوربین نشان می‌دهند.

گفته می‌شود OnePlus 6T شباهت زیادی به  Oppo R17 Pro دارد چرا که درست مانند این گوشی دارای نمایشگر 6.4 اینچی خواهد بود که نسبت به گوشی‌های قدیمی وان‌پلاس صفحه نمایش بزرگتری است. جنس این صفحه نمایش AMOLED است که روزولوشن آن به 1080x2340 پیکسل خواهد رسید. پرچمدار قبلی وان‌پلاس نمایشگری به اندازه 6.28 اینچ با رزولوشن 1080x2280 پیکسل داشت. در هر صورت، 6T دوربین سه‌گانه نخواهد داشت.

رندر لو رفته از بخش بالایی این گوشی با قسمت بالای نسخه قبلی خود مقایسه شده است و نشان می‌دهد که 6T قرار است مانند OnePlus 6 دوربین دوگانه داشته باشد. اگرچه گفته می‌شود این گوشی شباهت‌هایی به Oppo R17 Pro دارد، ماژول سه بعدی Time of Flight در آن به کار نخواهد آمد. البته شباهت این گوشی به R17 هم زیر سؤال خواهد رفت چرا که Oppo R17 نمایشگری کوچکتر از نمونه‌های دیگر خود داشت. در نتیجه وان‌پلاس از هیچکدام از گوشی‌های اوپو کپی نکرده است.

تنها چیزی که بین این دو گوشی یکسان است، حسگر اثر انگشت آن‌ها است. OnePlus 6T دارای حسگر اثر نگشت زیر صفحه نمایش خود خواهد بود و این یک حرکت برای تغییر استفاده از حسگر اثر انگشت ظرفیتی به کار رفته در پنل پشتی گوشی است که OnePlus 6 دارای آن بود. این اطلاعات از طرف کمپانی وان‌پلاس تأیید شده است. همچنین در اطلاعات تأیید شده این گوشی دیده می‌شود که OnePlus 6T جک 3.5 میلیمتری صدا نخواهد داشت و در عوض دارای یک پورت USB-C تولید خواهد شد که همراه با آن یک هندزفری USB-C داخل جعبه قرار داده خواهد شد.

به طور طبیعی، این افزایش سایز در اندازه صفحه نمایش OnePlus 6T را حدود یک یا دو میلیمتر بلندتر خواهد کرد. انتظار می‌رود طراحی بریدگی بالای نمایشگر این گوشی متفاوت باشد و از همه بیشتر پیش‌بینی می‌شود بالای صفحه نمایش پرچمدار جدید وان‌پلاس ناچ قطره‌ای را شاهد باشیم.

در ادامه تصاویر رندر لو رفته OnePlus 6T را مشاهده می‌کنید.

رندرهای لو رفته OnePlus 6T دوربین دوگانه این گوشی را تأیید می‌کنند

رندرهای لو رفته OnePlus 6T دوربین دوگانه این گوشی را تأیید می‌کنند


بیشتر بخوانید: آیفون‌ها همیشه تاریخ ساخته‌اند / معرفی برترین گوشی‌های اپل


انتهای پیام/

OnePlus 6T دوربین دوگانه خواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار