احتمال دعوت ترامپ از بن سلمان برای حضور در نشست شورای امنیت

سی بی اس نیوز نوشت رئیس‌جمهور آمریکا در حال بررسی دعوت از ولیعهد سعودی برای حضور در نشست شورای امنیت درباره تسلیحات هسته‌ای است.

احتمال دعوت ترامپ از ولیعهد سعودی برای حضور در نشست شورای امنیتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سی بی اس نیوز با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت رئیس‌جمهور آمریکا در حال بررسی دعوت از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، برای حضور در نشست شورای امنیت درباره تسلیحات هسته‌ای است.

این نشست قرار است چهارم مهر به ریاست دونالد ترامپ برگزار شود. پیشتر اعلام شده بود موضوع این نشست، «ایران» خواهد بود، اما رسانه‌های آمریکایی هفته گذشته گزارش دادند ترامپ طبق توصیه مشاورانش، برای اینکه این جلسه به تریبونی برای انتقاد از آمریکا تبدیل نشود، موضوع آن را به «منع گسترش تسلیحات کشتار جمعی» تغییر داده تا از سخنرانی نماینده ایران در این نشست جلوگیری شود. بدین ترتیب، طبق یادداشتی که کاخ سفید از دستورکار جلسه هفته آینده شورای امنیت به ریاست ترامپ منتشر کرده است، رئیس‌جمهور آمریکا در این نشست هرچند روی سخنش با ایران خواهد بود اما نامی از ایران نخواهد برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
خیلی جالبه.ایران که داره تحت قطعنامه شورای امنیت وبا تایید آزانس انرژی اتمی برنامه هسته ای رو ادامه میده در شورا نمیتونه حضور داشته باشه اونوقت عربستان میتونه.دنیا واقعا داره وارونه میشه.
آخرین اخبار