استاندار خراسان رضوی:

زائران حرم رضوی بدون دغدغه زیارت کنند

استاندار خراسان رضوی گفت:حفظ امنیت حرم مطهر امام رضا (ع) باید به گونه‌ای انجام شود که زائران بدون دغدغه به زیارت بپردازند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی  در بازدید از مرکز مونیتورینک و قرارگاه امنیتی حفاظت حرم مطهر رضوی اظهارکرد:حفظ امنیت بویژه در حرم مطهر به گونه‌ای باشد که زائران بدون دغدغه به امر زیارت بپردازند و از این رو باید از امکانانت و ظرفیت‌های همه سازمان‌ها و بخش‌ها استفاده شود.

وی افزود: باید با آسیب شناسایی لازم، تلاش شود تا برای ایام پایانی ماه صفر آمادگی بیشتر و بهتری داشت و نسبت به ارائه خدمات بهتر به زائران و مسافران اقدام کرد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: خدمت به زائران رضوی بویژه در محرم توفیق بزرگی است و در این میان شما که برای حفظ امنیت و آرامش زائران تلاش می‌کنید به مراتب اجری بالاتر از یک عزادار حسینی دارید.

رشیدیان تاکید کرد:حفظ امنیت با همدلی، همکاری و هماهنگی مناسب در بین دستگاه‌های متولی امکان پذیر است از این رو این تعامل و هماهنگی باید به بهترین و بیشترین حد خود باشد.

وی گفت: هماهنگی بین هیات‌های مذهبی و دستگاه‌های مربوطه تا می‌تواند موجب شود مسائل و مشکلات زائران کاهش یافته و خدمات را با شرایط سهل‌تر و بهتری دریافت کنند.

انتهای پیام/ی

 

تامین امنیت و آرامش زائران  اجری بالاتر از یک عزاداری  دارد

برچسب ها: محرم 97 ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.