پخش مستقیم بیش از دو هزار دقیقه عزاداری مردم از شبکه استانی خراسان شمالی

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: دو هزار و ۴۴۰ دقیقه عزاداری مردم در ایام محرم از شبکه‌های استانی، ملی و بین المللی به صورت زنده پخش شد.

پخش مستقیم بیش از دو هزار دقیقه عزاداری مردم از شبکه استانی خراسان شمالی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حمید قربانی جم مدیر کل صدا و سبمای مرکز خراسان شمالی با هدف اشاعه شعائر دینی موفق شدیم عزاداری مردم استان در رثای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به مدت دو هزار و ۴۴۰ دقیقه، که قطره‌ای از اقیانوس ارادت مردمان این خطه به ساحت مقدس آل الله است را در سراسر کشور به تصویر بکشیم.

قربانی جم افزود: از ابتدای محرم تاکنون دوربین‌های متعدد با حضور در تکایا و حسینیه‌های شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان، صحنه‌های نابی از عشق و ارادات به خاندان عصمت و طهارت (ع) را به تصویر کشیدند.

وی گفت: برای نخستین بار از ابتدای محرم امسال عزاداری ۱۰۸ نقطه استان علاوه بر شبکه استانی اترک از شبکه‌های سراسری و بین المللی به صورت زنده پخش شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی پخش زنده مراسم و همایش‌هایی همچون «شیرخوارگان حسینی» و «احلی من العسل» و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی را از دیگر اقدامات شبکه استانی اترک در محرم امسال عنوان کرد.

وی با اشاره به تولید گزارش‌های متعدد خبری از عزاداران سراسر استان، با نوای کاروان، ویژه برنامه سیمای اترک هر شب از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه تا ۲۱ و ۴۵ دقیقه و مرثیه عشق از رادیو اترک از ساعت ۱۸ تا ۱۹ به صورت زنده روی آنتن رفت.

انتهای پیام / ی

پخش برنامه‌های عزاداری سید و سالار شهیدان از شبکه استانی

برچسب ها: اربعین ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.