رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان وبلوچستان محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه مقتدرانه نیرو‌های مسلح فردا ۳۱ شهریور در شهر زاهدان را اعلام کرد.

سرهنگ علی نام درست در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه ۳۱ شهریور از میدان خاتم به سمت میدان سربازان گمنام مسیر شرق به غرب/ میدان پاسداران از ابتدای بلوار خبرنگار شهید خزایی به سمت میدان سربازان گمنام مسیر شمال به جنوب/پل شهدای وحدت به سمت سه راه دبیرستان دانشگاه/سه راه دبیرستان دانشگاه به سمت میدان استاندارد و سربازان گمنام/میدان سفیران امید طول بلوار بقیه الله به سمت میدان استاندارد/ خیابان‌های فرخی و صدرا از تقاطع ویلا به سمت میدان سربازان گمنام/ طول بلوار بهارستان و کلیه فرعی‌های منتهی به طول بلوار بهارستان اعمال خواهد شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: جهت تسهیل در ورود و خروج ساکنین شهرک‌های زیباشهر و مهرشهر مسیر خروجی بلوار شهید مطهری از مسیر گمرک و همچنین طول بلوار دانشگاه و میدان دکتر حسابی پیش بینی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست از پارک خودرو در محدوده برگزاری مراسم رژه از ساعت ۰۶۰۰ شنبه ۳۱ شهریور تا پایان مراسم خودداری کنند و همکاری لازم با مجموعه پلیس راهور در بحث روان سازی ترافیک را داشته باشند.

انتهای پیام/ی

 

اعمال محدودیت های ترافیکی

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.