آغاز رژه نیروهای مسلح استان

رژه یگان‌های منتخب نیروهای مسلح استان سمنان هم‌ زمان با سی و یکم شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس در دو شهر سمنان و شاهرود آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رژه یگان‌های منتخب نیروهای مسلح با همکاری سپاه پاسداران و ارتش در دو شهر سمنان و شاهرود با حضور فرماندهان ارشد نظامی، مسئولان استانی و شهرستانی، امامان جمعه و خانواده‌های ایثارگران، جانبازان و شهدا هم‌ زمان با سراسر کشور برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح و انتظامی نخستین برنامه آغاز هفته دفاع مقدس است که هم‌زمان با سراسر کشور صبح شنبه در سمنان و شاهرود برگزار شد و میعادگاه تجدید پیمان با شهدایی است که امروز امنیت و آزادی خود را مدیون رشادت، دلیری و جانبازی آن‌ها هستیم.

در دو شهر سمنان و شاهرود جمعیت انبوهی برای دیدن نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در میدان رژه حضور یافتند تا یک‌بار دیگر شاهد حماسه‌آفرینی دلاور مردانی باشند که امروز مقتدرانه در برابر دشمن ایستاده‌اند تا به دنیا اثبات کنیم که ایران هشت سال جنگ را با پیروزی و صلابت پشت سر گذاشت و امروز به برکت بهره‌گیری از همین نیروهای متخصص بومی از هیچ‌چیز هراس ندارد.

در رژه نیروهای مسلح استان سمنان لشکر۵۸تکاور ذوالفقار و تیپ‌های ۱۵۸ و ۲۵۸ شهید پژوهنده و شهید کشاورزیان، تیپ ده محرم شاهرود، فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) مرکز استان، پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در سمنان، نیروی انتظامی قهرمان و بسیج مردمی حضور دارند.

انتهای پیام / گ

رژه یگان‌های منتخب نیروهای مسلح استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.