نقاب تزویر رسانه‌های خبری جهان در پوشش حادثه تروریستی اهواز

حادثه تروریستی اهواز بار دیگر نقاب تزویر و برخورد دوگانه رسانه های خبری جهانی در پوشش یک حادثه تروریستی را نشان داد.

نقاب تزویر  رسانه های خبری جهان در پوشش حادثه تروریستی اهوازبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حادثه تروریستی اهواز بلافاصله توسط رسانه های خبری جهان مورد پوشش قرار گرفت. رسانه ها و بنگاه های خبری مشهور جهان از جمله خبرگزاری فرانسه، رویترز و بی بی سی جهانی بلافاصله با استفاده از تصاویر پخش شده از تلویزیون کشورمان این حادثه را برای مخاطبان خود پوشش دادند. اما آنچه مثل گذشته مشهود بود سیاست دوگانگی و نقاب تزویر حاکم بر این رسانه ها و بنگاه های خبرپراکنی در پوشش یک حادثه تروریستی بود.


بیشتر بخوانید: تصاویر منتشر شده از محل حمله تروریستی اهواز


آنها به جای استفاده از عنوان حادثه یا حمله تروریستی در پوشش این خبر تنها از عنوان "حمله مسلحانه" استفاده کردند تا مثل همیشه به مخاطبان خود بقبولانند آنچه تنها در قلمرو کشورهای اروپایی و آمریکا رخ می دهد ویژگی های یک حمله تروریستی را داراست. به عبارت دیگر تمام حوادث مشابه با وجود شدت و حدت بیشتر و به خاک و خون کشیدن  تعدادی بیگناه تنها یک حمله مسلحانه است.


بیشتر بخوانید: نخستین فیلم واضح از لحظه تیراندازی تروریست‌ها در رژه نیروهای مسلح اهواز


در این بین عملکرد شبکه بی‌بی‌سی وابسته به رژیم سلطنتی انگلیس در قبال ایران و سایر کشورها قابل توجه است؛ برای مثال جالب است بدانید که این رسانه حمله چندماه گذشته به پاریس را تروریستی نامیده بود اما اقدام تروریستی امروز جنبش موسوم به الاحوازی در مراسم رژه نیروهای مسلح کشورمان در اهواز را بدون توجه به بُعد تروریستی‌اش ، فقط آن را حمله قلمداد کرده بود.

نقاب تزویر رسانه‌های خبری جهان در پوشش حادثه تروریستی اهواز

البته خوشبختانه گسترش رسانه های مختلف دیداری و شنیداری و از جمله فراگیر شدن شبکه های اجتماعی این دوگانگی و تزویر بنگاه های خبری را برای مخاطبان آنها برملا کرده و آنچه واقعیت محض است پیش روی مخاطبان قرار می گیرد. مسلماً برای یک مخاطب آگاه در هر نقطه از جهان، کشته شدن تعدادی بیگناه چه  در بلژیک باشد و چه در ایران هیچ تفاوتی وجود ندارد و هر دو حادثه به عنوان یک حمله تروریستی محکوم است.

نقاب تزویر  رسانه های خبری جهان در پوشش حادثه تروریستی اهواز

نقاب تزویر  رسانه های خبری جهان در پوشش حادثه تروریستی اهواز

نقاب تزویر  رسانه های خبری جهان در پوشش حادثه تروریستی اهواز

نقاب تزویر  رسانه های خبری جهان در پوشش حادثه تروریستی اهواز


بیشتر بخوانید: لحظه مطلع شدن روحانی از حمله تروریستی اهواز +عکس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۰۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
واقعا هر کس که این کانال های مبتذل .معاند .من و تو و بی بی سی را تماشا میکنند .بهتره سری پیش دکتر روان شناس بروند .یک نفر را میشناسم که به دنبال این اخبار فتنه هاست .بخدا قسم همین شخص کلاه بردار .کلک .همه کاره است .پس متوجه شوید .طرفداران این کانالها چه کسانی هستند .یک عمره .حق را باطل و باطل را حق .مگر دیوانه اینو را نشناسد .طرفدار این فتنه ها .ساواکی ها .مزدوران .چطور شبها میخوابید .چونکه خودتون میدانید که جقدر دروعگو و نامرد اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
کلا ما تو جهان تنهای تنهاییم فقط خدارو داریم..پس مردم عزیز باید همه دست به دست هم بدیم و متحد تر از قبل باهم همکاری کنیم تا انشالله پیروز این نبرد سخت اقتصادی باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام خسته نباشید سپاه باید با اقتدار تمام جواب این حملات وحشیانه را به تمامی گروهک های تروریستی بدهد همچنین اکنون دیگر واقعا نیاز به یک پاسخ کوبنده به رژیم وحشی صهیونیستی و کشورهای محور شرارت منطقه کشورهای حوزه خلیج فارس و عربستان سعودی که بانی و پشتیبان تمام عیار تمامی گروهکهای تروریستی در منطقه و جهان هستند. دیگر صبر جایز نیست وقت جهاد فرا رسیده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
الان دیگه وقتشه سعودیها را بکنیم تو سوراخ موش
با موشکهای نقطه زن ۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۰۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند عرض تسلیت به خانواده های شهدای حمله تروریستی خداوند صبر عطا فرماید. این هم تلاش مذبوحانه دیگری از سوی بدخواهان و منافقین و خائنین به این ملت و مملکت بود لعنت خدا و رسولانش بر تروریستها و حامیانشان
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر امریکاو اسراییل و آل سعود سلام بر شهیدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
ساکت باشین آدمکش ها! لعنت به شما یزیدان زمانه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
باید سپاه با قدرت و بدون هیچگونه ترحمی پاسخ این جنایتکاران را بدهد چنانکه جواب دندانشکنی به ترویستهای داعش در سوریه و تروریستها در عراق داد. اینها فقط زبان موشک می فهمند و نه چیز دیگر.
Germany
ناشناس
۱۳:۳۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
لعنت خدا بر آل جهود کافر.
France
ناشناس
۱۲:۲۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
وقتی بعضی از ایرانی ها از پشت خنجر میزنند به ایران و ملتش از بیگانه چه انتظار هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
بکشید ما را ،ما پیروان حسینیم،با هرقطره خون ما کشور،انقلاب و دینمان مستحکم تر میشود و بدانید انتقام سختی در انتظار شماست ولی نه ناجوانمردانه بلکه مثل عباس علمدار مرد و مردانه.