مدیر امامزاده روح الله خبر داد؛

آستان امامزاده روح الله میزبان عزاداران در دهه دوم محرم

حجت الاسلام رسولی گفت: آستان امامزاده روح الله برای عزاداران حسینی در دهه دوم برنامه های ویژه ای دارد.

آستان امامزاده روح الله میزبان عزاداران در دهه دوم محرمحجت الاسلام حجر رسولی مدیر امامزاده روح الله میدان امام خمینی(ره) تهران در مورد برنامه های انجام شده در دهه اول در آستان آن امامزاده در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: در ده روز اول ماه محرم الحرام در آستان امامزاده روح الله پنج برنامه برگزار می شد.این برنامه ها با زیارت عاشورا در ابتدا هر روز آغاز می شد و بعد از نماز ظهر هم برنامه ویژه به همراه سخنرانی و عزاداری برگزار می شد.

وی در ادامه افزود: همچنین بعدازظهرها از ساعت ۳ تا ۵ جلساتی ویژه بانوان با عنوان رهروان زینبی در صحن امامزاده برگزار می شد.اما یکی از برنامه های اصلی ما در دهه اول از ساعت یک بامداد با حضور خیل عزاداران شروع و تا سحر ادامه داشت.آستان امامزاده روح الله بعد از هر برنامه میزبان عزاداران در اطعام به آنها بود.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در آستان امامزاده روح الله برنامه های ویژه ای همچون لبیک یا حسین،شیرخوارگان حسینی و احلا من العسل برگزار شد.

حجت الاسلام رسولی در ادامه در مورد برنامه روز عاشورا گفت:در ظهر عاشورا خیابان باب همامون که مشرف به امامزاده است مفروش شد و نماز آن روز با حضور آحاد مردم اقامه شد.

مدیر امامزاده روح الله در مورد برنامه های دهه دوم و سوم محرم نیز گفت:در این دو دهه نیز برنامه های سخنرانی و عزاداری به صورت هر روزه برگزار می شود.

رسولی همچنین در انتها خاطرنشان ساخت: افتتاحیه کلاس های مداحی برای نوجوانان با حضور مادحان معروف کشور همچون حاج محسن طاهری هفته آینده در آستان امامزاده روح الله آغاز می شود.این طرح با هدف تربیت مداحان جوان اهل بیت (ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.