کفشگری: بازی سایپا- نفت از دست داور در رفته بود

هافبک تیم سایپا تهران گفت: رضا عادل قضاوت خوبی نداشت و بازی از دست او در رفته بود.

کفشگری: بازی سایپا- نفت از دست داور در رفته بودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهرداد کفشگری هافبک تیم فوتبال سایپا درباره برتری تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران بیان کرد: در نیمه اول ناهماهنگ بازی کردیم اما در نیمه دوم با وجود ۱۰ نفره شدن بهتر بازی کردیم. وقتی یک بازیکن تیم اخراج می شود سایر نفرات تلاش می کنند جای او را پر کنند و به همین دلیل بازگشت خوبی به بازی داشتیم.

او درباره درگیری اش با اسماعیل شریفات در نیمه اول این بازی اظهار داشت: از عمد شریفات را نزدم اما فکر می کنم اسماعیل زرنگی کرد. پشت من به شریفات بود اما او خودش را به من کوبید و داور هم به من کارت زرد نشان داد. متاسفانه همان توپ هم به گل رفت.

هافبک تیم سایپا افزود: داور وسط آن صحنه را خطا نگرفت بلکه کمک داور این کار را انجام داد. فکر می کنم از همان لحظه بازی از دست رضا عادل داور مسابقه در رفت.

کفشگری درباره عملکرد داور این بازی گفت: در مجموع رضا عادل قصاوت خوبی نداشت. کارت زردی که او به من داد در تعویضم بی تاثیر نبود اما وقتی تیم یک بر صفر عقب می افتد سرمربی مجبور است یک هافبک را بیرون آورده و مهاجم اضافه کند تا تیمش به گل برسد.


بیشتر بخوانید:

دایی: بازی سختی با نفت مسجدسلیمان داریم

سایپا ۲ - ۱ نفت مسجد سلیمان/ کامبک شاگردان دایی و کسب ۳ امتیاز شیرین در خانه

درویش: بازیکنان سایپا برای برتری مقابل نفت ایثارگری کردند/ شکایت ما از داوری به جایی نمی‌رسد


انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره بازی مقابل نفت مسجد سلیمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار