مرزبان: بازیکنانم با وارد جنجال شدن استرس گرفتند/ نفت مسجد سلیمان زخمی است

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنانم بی تجربه نیستند اما نباید با حریف و داور وارد جنجال می شدند‌.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان  درباره اینکه به نظر می رسد شکست تیم نفت مسجد سلیمان برابر سایپا به دلیل بی تجربگی بازیکنان این تیم بوده است، گفت: نمی گویم بازیکنانم بی تجربه بودند بلکه آنها گرفتار جنجالی شدند که نباید این کار را انجام می دادند. باید حس خوبمان را حفظ کرده و فضا را مانند نیمه اول و زمانی که حریف ۱۱ نفره بود به خوبی کنترل می کردیم اما تیم ما ضدحملات بدی خورد و نباید این اتفاق رخ می داد.

او ادامه داد: گل نزدن و پیروز نشدن عاملی است که در روحیه بازیکنان نفت تاثیر گذاشته است‌. با این وجود خوشحالم حدود ۶۰ تا ۷۰ دقیقه نمایش خوبی داشتیم و نباید روی ضربات ایستگاهی این گلها را می خوردیم.

مرزبان درباره اینکه به نظر می رسید ۱۰ نفره شدن سایپا به ضرر نفت تمام شد، گفت: گاهی اوقات زمانی که یک تیم ۱۰ نفره می شود سایر نفرات با هم متحد تر می شوند. بازیکنان سایپا هم پس از ۱۰ نفره شدن بیشتر دویدند اما ما در شرایطی گل دوم را دریافت کردیم که می توانستیم گل دوم و حتی سوم را هم به ثمر برسانیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: زخم هایی که از بازی های قبلی روی تیم ما مانده است سبب شد بازیکنانم با وجود سازماندهی خوب تیم و کنترل جریان بازی وارد جنجال شوند. باید با شخصیتی بزرگ به فوتبال خوبمان ادامه می دادیم.

مرزبان درباره اینکه آیا از عملکرد شاگردانش مقابل سایپا رضایت دارد یا خیر، اظهار داشت: طبیعی است از بازیکنانم راضی باشم اما باید روی رشد و بالا نگه داشتن شخصیت تیم کار کنیم.

مرزبان درباره عقب بازی کردن مهاجمان نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: در مناطقی که باید توپ را حفظ می کردیم و همچنین کناره های زمین که می خواستیم از آن ناحیه به دروازه سایپا نزدیک شویم عملکرد خوبی داشتیم. شانس های خوبی هم برای افزایش گل هایمان داشتیم که باید با احساس بهتر و آرامش بیشتر آنها را به ثمر می رساندیم اما سازماندهی ما به گونه ای بود که مهاجمان هدف نفت به شکلی عمل کنند که به حریف فرصت گلزنی ندهیم. سایپا با اولین موقعیتش به گل رسید.

او درباره اعتراضش به داور تصریح کرد: فقط یک بار به داوری اعتراض کردم چراکه داور باید حرکات نیمکت نشین های حریف را کنترل و مدیریت کند.

مرزبان درباره دلیل غیبتش در نشست خبری پس از این بازی گفت: من در رختکن مشغول صحبت با بازیکنانم بودم و کسی به من نگفت در نشست شرکت کنم. به اصحاب رسانه بی احترامی نمی کنم اما باید به من یا سرپرست تیممان اطلاع می دادند که نشست خبری برگزار می شود.

مرزبان درباره اینکه آیا احساس نمی کند داد و فریادهایش روی سر بازیکنان نفت مسجد سلیمان سبب به هم ریختن روحیه آنها شده است، گفت: همیشه از بازیکنانم انتظار دارم شرافتمندانه فوتبال بازی کنند. آن لحظاتی هم که بازیکنانم روی زمین افتادند به واقع مصدوم شدند. بازیکنی هم که به زمین می خورد ۲ سیگنال می دهد. یکی به تیم خودش که مرا زدند و دیگری به حریف که شما مرا زدید. با این روش به جایی نمی رسیم چراکه بازی شرافتمندانه همیشه جواب می دهد و من مخالف ضد فوتبال هستم. بازیکنانم زمانی استرس گرفتند که با داور و حریف وارد دعوا شدند. باید این موضوع را درست کنم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره ناراحتی هواداران از این شکست گفت: هواداران ما از این شکست ناراحت هستند اما باید بدانند رقیبان ما برای سقوط نکردن تیم های دیگری هستند. با شکست مقابل سایپا چیزی از دست ندادیم چراکه باید ۲ تیم را در جدول لیگ پشت سر خودمان بگذاریم و هدفمند این موضوع را دنبال می کنیم که نفت را از منطقه سقوط نجات دهیم. سال گذشته هم با چنین بحثی در شهرداری ماهشهر مواجه شدم اما باید همه متحد شویم تا تیم سازمان بگیرد و با کسب امتیازهای خوب در لیگ برتر بماند.


بیشتر بخوانید:

مرزبان: لیگ از امروز برای ما شروع می شود

کفشگری: بازی سایپا- نفت از دست داور در رفته بود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار