اخبار سیاسی پربازدید 31شهریورماه؛

ایران با چه سلاحی توان بازدارندگی خود را به بالاترین سطح رسانده است؟/ پاسخ ایران به کوچکترین تهدید، کوبنده خواهد بود

 

پربازدیدترین اخبار سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سی و یکم شهریور ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایران با چه سلاحی توان بازدارندگی خود را به بالاترین سطح رسانده است؟، پاسخ ایران به کوچکترین تهدید، کوبنده خواهد بود، سفارت ایران در لندن اقدام شبکه ایران اینترنشنال را محکوم کرد و اقدام تروریستی اهواز حرکتی مذبوحانه از سوی دشمنان است از جمله اخبار پربازدید (شنبه) 31 شهریورماه است.

ایران با چه سلاحی توان بازدارندگی خود را به بالاترین سطح رسانده است؟

دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران تنها برای دفاع از اراضی کشور بوده و به هیچ وجه خطری برای کسی ندارد.

ایران با چه سلاحی توان بازدارندگی خود را به بالاترین سطح رسانده است؟/ پاسخ ایران به کوچکترین تهدید، کوبنده خواهد بود/ سفارت ایران در لندن اقدام شبکه ایران اینترنشنال را محکوم کرد

دستگاه‌های اطلاعاتی موظفند با سرعت و دقت جنایتکاران را تعقیب کنند/جنایت امروز توطئه دولت‌های دست‌نشانده‌ی آمریکا در منطقه است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی حادثه تروریستی صبح امروز در اهواز،با صدور پیامی این اقدام تروریستی را محکوم کرده و از دستگاههای اطلاعاتی خواستار تعقیب جنایتکاران شدند.

پاسخ ایران به کوچکترین تهدید، کوبنده خواهد بود

رئیس جمهور در تماسی تلفنی با وزیر کشور و استاندار خوزستان در جریان تازه‌ترین گزارش اقدام تروریستی صبح امروز در اهواز و روند رسیدگی به وضعیت مجروحان این استان قرار گرفت.

کارمندان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تا ساعت ۹ در محل کار حضور یابند

کارمندان دستگاههای اجرایی می توانند با تاخیر (تا ساعت 9) در محل کار خود حضور یابندطبق بخشنامه معاون اول رییس جمهور، کارمندان تمامی دستگاههای اجرایی و بانک های شهر تهران تا پانزدهم مهرماه می توانند با تاخیر (تا ساعت 9) در محل کار خود حضور یابند و در صورت لزوم، ساعات تاخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور کنند.

تکذیب خبر ترک جایگاه مراسم رژه تهران توسط رئیس جمهور به دلیل حادثه اهواز

مهدی قمصریان در پیامی توئیتری خبر منتشره در خصوص ترک جایگاه مراسم رژه تهران توسط رئیس جمهور به دلیل حادثه اهواز را تکذیب کرد.

سفارت ایران در لندن اقدام شبکه ایران اینترنشنال را محکوم کرد

سفارت ایران در لندن اقدام شبکه ایران اینترنشنال در مصاحبه با سخنگوی گروه تروریستی را محکوم و اعلام کرد که برخورد جدی نهاد نظارتی در انگلیس با این اقدام را به عنوان ترویج تروریسم و خشونت پیگیری می‌کند.

ایران با چه سلاحی توان بازدارندگی خود را به بالاترین سطح رسانده است؟/ پاسخ ایران به کوچکترین تهدید، کوبنده خواهد بود/ سفارت ایران در لندن اقدام شبکه ایران اینترنشنال را محکوم کرد

توئیت مشاور سیاسی رئیس جمهور درباره حمله تروریستی امروز در اهواز

حمید ابوطالبی در پیامی توئیتری به حمله تروریستی اهواز واکنش نشان داد.

پشیمانی سختی در انتظار تروریست‌ها و حامیان آنهاست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با انتشار پیامی تاکید کرد: تروریست‌ها در سالروز حمله صدام به ایران، با کشتار مردم، جشن خون گرفتند، ما جشن آنها را به عزایی پشیمان کننده‌تر از عقوبت صدام تبدیل می کنیم.

نیرو‌های مسلح حادثه تروریستی اهواز را پاسخ می‌دهند/ دشمنان با اقدامات تروریستی نمی‌توانند برای خود کسب حیثیت کنند

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمنان ایران تصور نکنند که با این حرکت ددمنشانه می‌توانند برای خود کسب حیثیت کنند و بدانند که ملت و نیرو‌های مسلح ما پاسخگوی این اقدامات خواهند بود.

ایران با چه سلاحی توان بازدارندگی خود را به بالاترین سطح رسانده است؟/ پاسخ ایران به کوچکترین تهدید، کوبنده خواهد بود/ سفارت ایران در لندن اقدام شبکه ایران اینترنشنال را محکوم کرد

اقدام تروریستی اهواز حرکتی مذبوحانه از سوی دشمنان است/ اکنون اوضاع در اهواز کاملا آرام است

نماینده مردم اهواز گفت: اقتدار کشورمان در خاورمیانه و معادلات قدرت تروریست‌ها را برانگیخته تا دست به چنین اقدامات مذبوحانه‌ای بزنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اهواز ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
فقط سلاح هسته ای که با دستیابی به فناوری جدید پرتاب موشک مجهز شود اگر دیگران می سازند پس ایران هم خودش بسازد کاملا سری انجام دهد جنگ جهانی دوم به نیروهای اشغالگر گفتند چرا وارد ایران شدید گفتند می خواهیم جبهه جنگ را وسیع تر کنیم وا گر لازم شود و دشمن خاک ما را تصرف کند در خاک دیگر کشورها وارد می شویم و جنگ ادامه می دهیم شکی نیست اگر جنگ بین کشورهای قدرتمند رخ دهد کشورهای اطراف خود را اشغال خواهند کرد برای صدها دلیل.
آخرین اخبار