خال خبر داد

راه‌اندازی دو دستگاه سوله بحران در بهشت زهرا(س)/ افتتاح 20 پروژه با حضور شهردار تهران

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: دو دستگاه سوله بحران متناسب با شرایط روز و بسیار مدرن افتتاح می‌شود.

راه‌اندازی دو دستگاه سوله بحران در بهشت زهرا(س)/ افتتاح 20 پروژه با حضور شهردار تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌ها و اقدامات فرهنگی – ترافیکی و هوشمندسازی بهشت زهرا(س) که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: بهشت زهرا(س) مدفن 30 هزار شهید، 4 هزار شهید گمنام و 210 شهید مدافع حرم است.

وی افزود: در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، پروژه‌هایی با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

خال با اشاره به اینکه هشتمین سال است که زنگ مدرسه شهدا با همکاری شهرداری، بنیاد شهید و آموزش و پرورش و سازمان بهشت زهرا(س) نواخته می‌شود، گفت: همزمان با این آیین 20 پروژه با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری خواهد رسید. در این بین از 50 دستگاه آمبولانس با ظرفیت هر آمبولانس 4 نفر متوفی رونمایی می‌شود که از این طریق ظرفیت جابه‌جایی متوفی از صد به 200 نفر افزایش می‌یابد آمبولانس‌ها از امروز وارد چرخه کار می‌شوند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا(س) در  آخرین جمعه سال گذشته به صورت پایلوت مورد آزمایش قرار گرفت، گفت: با توجه به پاسخگویی مثبت این طرح، مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا(س) به صورت مداوم و در مناسبت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی از راه‌اندازی دو دستگاه سوله بحران خبر داد و گفت: ابعاد سوله‌ها 30 در 30 و به مساحت 2 هزار و 520 است و متناسب با شرایط روز تجهیز شده و بسیار مدرن هستند.

خال با اشاره به اینکه پیش از این 250 سرویس بهداشتی در بهشت زهرا(س) احداث شده بود، گفت: امروز150 چشمه سرویس بهداشتی افتتاح می‌شود.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه زیست پذیری یکی از شعارهای شهرداری تهران است، گفت: زیست پذیری در بهشت زهرا(س) به معنای مرگ آگاهی و مرگ اندیشی است، به همین منظور از جلد دوم کتاب خاطرات بهشت زهرا(س) رونمایی می‌شود. در  این کتاب یک هزار و 40 خاطره از پرسنل در طی 47 سال بیان شده است و همچنین جلد اول  این کتاب ده بار تجدید چاپ شده است.

وی با اشاره به طرح‌های هوشمندسازی سازمان بهشت زهرا(س) گفت: هزار نفر از مشاهیر مدفون در بهشت زهرا(س) در سامانه این سازمان به ثبت رسیده‌اند، همچنین پیام تسلیت مدیریت بهشت زهرا(س) به درب منازل افراد می‌رود.

خال یادآور شد: زیست پذیری  در حوزه آرامستان ترویج اخلاق و معنویت است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه بسیاری از هنرمندان و روزنامه نگاران به صورت داوطلب عضو تطهیرکنندگان شده‌اند، گفت: این موضوع نیز در جهت زیست پذیری در حوزه آرامستان صورت گرفت.

وی از نصب 24 تابلو با موضوع مرگ آگاهی خبر داد و گفت: خطوط راهنما از روی زمین برای راهنمایی مراجعه کنندگان ایجاد شده است، همچنین به افراد کم توان برای تردد در بهشت زهرا(س) ویلچر ارائه می‌شود.

خال با تأکید بر اینکه ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مندی دو کلید واژه شهرداری تهران است، گفت: سازمان بهشت زهرا(س) از سال 1349 تاکنون یک ساعت تعطیلی هم نداشت.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) افزود: هزینه آمبولانس‌ها توسط بخش خصوصی تعاونی تأمین شده و سازمان هیچ هزینه‌ای در این خصوص دریافت نکرده‌ و برای هر  آمبولانس 250 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار