انتشار بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در خصوص حادثه ترور

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پیامی حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز را محکوم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار محمد علی‌پور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پیامی حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز را محکوم کرد.

در متن پیام سرتیپ دوم پاسدار محمد علی‌پور آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
« يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ جَاهِدِ الْكُفَّارَ وَالْمُنَافِقِينَ وَاغْلُظْ عَلَيْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِيرُ » (توبه: آیه 73)

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با محکومیت حمله ددمنشانه و کوردلانه معاندان تکفیری به مراسم رژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهر اهواز، شهادت جمعی از همشهریان عزیزمان را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)،‌ رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال شفای کامل مجروحان را مسئلت می‌نماید.

بی‌شک اهتمام جدی مسئولان امنیتی و انتظامی که به فضل الهی تاکنون با صلابت توطئه‌های متعددی را خنثی نموده‌اند بر پیگیری و انهدام تروریست‌های نفوذ کرده به کشور مورد انتظار است. در پایان تقارن این عملیات تروریستی با روز جهانی صلح را یادآور می‌شویم و به سازمان ملل متحد اعلام می‌کنیم تا هنگامی که این سازمان چون موم در ید شوم وتوگران مستکبر می‌چرخد، جهان روز صلح نخواهد دید.

انتهای پیام/م

تسلیت مسئولان در پی حادثه ترور اهواز

برچسب ها: حوادث ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.