استاندار اردبیل مطرح کرد؛

از ایده های خلاقانه دانش آموزان در توسعه استان استقبال می کنیم

استاندار اردبیل گفت: دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند بنابراین برای توسعه استان در تمامی حوزه ها از ایده های خلاقانه آنان استقبال می کنیم.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با روز بازگشایی مدارس، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: 8 سال دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشورایی بود که شهدا، ایثارگران و نیز آحاد مردم انقلابی توانستند در مقابل هجوم دشمن بایستند و افتخار آفرینی کرده، جمهوری اسلامی را سربلند کنند.

وی افزود: دفاع ملت همچنان باقی است و امروز شاهد هستیم که در داخل و خارج از مرزهای ایران همچنان دفاع از کیان این ملت ادامه دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل خطاب به دانش آموزان عنوان کرد: شما دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستید که در آینده ای نزدیک در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و اقتصادی فعالیت خواهید کرد و کشور به دست شما آباد خواهد شد.

بهنام جو افزود: ایده ها و نظرات خلاقانه و سازنده شما دانش آموزان در توسعه استان بسیار کارساز خواهد بود بنابراین همیشه از دریافت نظرات شما استقبال می کنیم.

وی آینده استان را درخشان عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاری در استان اردبیل روند رو به رشدی دارد که این موضوع استانی آباد را نوید می دهد.

انتهای پیام/ح

دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند

برچسب ها: مدرسه ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار