انعقاد ۱۴۱ قرارداد جدید سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد ۱۴۱ قرارداد جدید با سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

انعقاد ۱۴۱ قرارداد جدید سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه شورای قشر بسیج کارگری فارس با انجمن‌ها و تشکل‌های کارفرمایی استان فارس، با اشاره به برنامه‌های این شرکت در زمینه رصد و پایش لحظه‌ای واحد‌های صنعتی با هدف بررسی و رفع مشکلات آنها، گفت: در این زمینه کمیته ویژه‌ای در این شرکت تشکیل و موارد مربوط به واحد‌های صنعتی به صورت روزانه بررسی می‌شود.

وی افزود: طرح توانمند سازی تولید داخلی با هدف ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، رونق صنایع داخلی، افزایش ثروت ملی، جلوگیری از خروج ارز از کشور، استمرار و افزایش تولیدات فعلی، صادرات کالا و ارزآوری و مقابله با تحریم در دستورکار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.

فتوحی با تاکید بر لزوم توسعه و تعمیق فرهنگ بسیجی و جهادی برای ایجاد اشتغال پایدار در واحد‌های صنعتی، گفت: در این زمینه برنامه جامعی تدوین و عملیاتی شده است تا بتوانیم گام‌های موثری برداریم.

وی با اشاره به اختصاص مشوق‌های سرمایه‌گذاری در ۴۱ شهرک و ناحیه صنعتی کم تقاضا محور استان فارس، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۱ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۵۸ قرارداد منعقد شده بود رشد بیش از دو برابری را نشان می‌دهد.

فتوحی راه‌اندازی واحد‌های صنعتی راکد و حفظ اشتغال در واحد‌های موجود را از دیگر اولویت‌ها اعلام و بیان کرد: در این زمینه از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنیم تا شاهد بازگشت واحد‌های تعطیل به چرخه تولید باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از بهره‌برداری از ۵۰ واحد صنعتی در ۶ ماهه نخست امسال در شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها تا پایان سال نیز ۱۵۰ واحد تولیدی و صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از ۵۰ واحد صنعتی در فارس

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار