تعمیرکار تلفن همراه،با دست یافتن به عکس دختر جوان درخواست رابطه نامشروع داشت

مرد شیاد که با دستیابی به اطلاعات و عکس‌های شخصی دخترجوان قصد اخاذی و سوءاستفاده از وی را داشت با تلاش کارآگاهان پلیس فتا به دام افتاد.

تعمیرکار تلفن همراه،با دست یافتن به عکس دختر جوان درخواست رابطه نامشروع داشتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرد شیاد که با دستیابی به اطلاعات و عکس‌های شخصی دخترجوان قصد اخاذی و سوءاستفاده از وی را داشت با تلاش کارآگاهان پلیس فتا به دام افتاد.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد رئیس پلیس فتا استان همدان در تشریح این خبر گفت: چندی قبل دختر جوانی به پلیس مراجعه کرد و گفت که گوشی تلفن همراهش خراب شده بود، با توجه به اینکه اطلاعات محرمانه‌ای داخل گوشی داشت نمی‌خواست آن را دست هر تعمیرکاری بسپارد.

بنابراین به پیشنهاد دوستش تلفن را به برادر وی که تعمیرکار موبایل بود داده است. تعمیرکار هم با این بهانه که گوشی دیگر قابل تعمیر نیست، با مبلغ اندکی گوشی را می‌خرد و با ریکاوری آن، عکس‌های این خانم را خارج کرده و اقدام به اخاذی می‌کند. مرد شیاد قصد انتشار عکس‌های شخصی این دختر را داشت که شاکی نیز به خاطر ترس از انتشار تصاویر 15 میلیون تومان در اختیار این فرد قرار داد.

اما ماجرا به اخاذی منتهی نمی‌شود و تعمیرکار به این خانم پیشنهاد رابطه نامشروع می‌دهد که او پس از این پیشنهاد به پلیس فتا مراجعه و شکایت کرد. بدین ترتیب متهم دستگیر شد و با تشکیل پرونده در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه به هیچ وجه اطلاعات محرمانه‌ای که انتشار آن دارای تبعات است، داخل گوشی‌های تلفن همراه نباشد گفت: بر این اساس نباید به دیگران حتی نزدیکترین دوستان و آشنایان اعتماد کرد. حتی‌المقدور سعی کنید تعمیر گوشی را خودتان انجام دهید، یا آن را در اختیار تعمیرکاران مجاز قرار دهید و قبل از آن اطلاعات داخل گوشی را به حافظه‌ای مشخص انتقال و از اتصال آن حافظه به اینترنت خودداری شود.

منبع:ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
باید این موضوع را سپرد دست قانون
آخرین اخبار