آغازاجرای طرح پلیس و مدارس در استان یزد/ برخورد جدی باهرگونه مزاحمت در اطراف مدارس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد گفت: تیم‌های نظارتی، گشت‌های محسوس و نامحسوس به گشت زنی در اطراف مدارس پرداخته و با هرگونه مزاحمت و تخلف برخورد جدی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی ۹۸- ۹۷، اجرای طرح پلیس و مدارس به منظور برقراری نظم و امنیت توام با آرامش برای دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها در استان آغاز شده است و تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه دارد.

 سرهنگ مزیدی افزود: تسهیل در عبور و مرور دانش آموزان در معابر و کاهش ضریب آسیب پذیری آنان، پیشگیری و برخورد با مزاحمان خیابانی از جمله موتورسواران و رانندگان مزاحم با هدف تامین امنیت دانش آموزان از دیگر اهداف طرح است.

وی گفت: در اجرای طرح، تیم‌های نظارتی، گشت‌های محسوس و نامحسوس به گشت زنی در اطراف مدارس پرداخته و با هرگونه مزاحمت و تخلف برخورد جدی می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد ادامه داد: خانواده‌ها با توجه به هشدار‌های پلیس در زمینه‌های مختلف با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و با وسیله نقلیه شخصی در ساعات پیک ترافیک به خصوص محدوده مرکز شهر خودداری کنند.

مزیدی گفت: بهترین تعامل شهروندان با پلیس، توجه به فرمان‌ها و همکاری با آنهاست و با اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به فرمان پلیس به حقوق سایر شهروندان احترام بگذارند.

وی به والدین توصیه کرد: از ساعت ورود و خروج فرزندان خود از مدرسه آگاه باشند و برای اطلاع از وضعیت فرزندان خود، تعامل و ارتباط گسترده‌ای با مسولان مدارس داشته باشید.

همزمان با آغاز سال تحصیلی در سراسر کشور و در نخستین روز ماه مهر، ۲۵۰ هزار و ۶۹۴ دانش آموز در استان یزد، راهی کلاس‌های درس شدند.
در سال تحصیلی گذشته ۲۳۹ هزار دانش آموز در استان یزد مشغول به تحصیل بودند.

یزد بر پایه سرشماری آبان سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستا‌ها و آبادی‌ها و مناطق عشایری زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/ی

موتورسواران و رانندگان مزاحم در اطراف مدارس برخور می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار