صاحب قهوه خاه در فضای مجازی عربده کشی کرد، در دنیای واقعی به قتل رسید

درگیری دو مرد در هیأت عزاداری به قتل و زخمی شدن سه برادر منجر شد.

قتل صاحب قهوه خانه با 8 گلوله بعد از عربده کشی در فضای مجازیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت 10:25 دقیقه شنبه 31 شهریور مأموران کلانتری 161 ابوذر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرد 57 ساله ای در بیمارستان خبر دادند.

به دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز  و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که مرد میانسال صاحب یک قهوه خانه بوده که از سوی مرد جوانی به رگبار بسته شده است و در این حادثه دو برادر وی نیز مجروح شده اند.

با توجه به جنایتی که رخ داده بود کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم به دستور بازپرس جنایی تحقیقات را ادامه دادند.

در ادامه مشخص شد شب قبل از جنایت مرد 27 ساله ای به نام اردلان در هیأت عزاداری با مقتول درگیر شده است. اما افراد دیگری که در هیأت بودند به کمک مقتول آمده و اردلان را کتک زده اند.بعد از این درگیری دوستان اردلان در اینستاگرام فیلم ها و متن هایی منتشر کردند که در آنها مقتول را تهدید به مرگ کرده بودند.

پیام های تهدید ادامه داشت تا اینکه ساعاتی بعد اردلان با به دست گرفتن اسلحه به مقابل قهوه خانه مقتول رفت و آنجا را به رگبار بست. در این تیراندازی او 8 تیر شلیک کرده و صاحب قهوه خانه کشته شد و دو برادرش نیز مجروح و برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.بازپرس جنایی دستور بازداشت متهم فراری را صادر کرد.

منبع:ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۳۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
چرا مسئولان اقدامی در جهت جلوگیری از فروش صلاح نمیکنند در اینستاگرام و تلگرام براحتی تبلیغ فروش انواع سلاح از قبیل گرم وسرد و تحویلدر محل بوفور مشاهده میشود
United States of America
ناشناس
۰۷:۰۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
چه خبره!؟ منكه متوجه نشدم چى شده!!
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۴۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
جنایتکار دستگیر بشه و اعدام
آخرین اخبار