فتحی: استقلال نیاز به هماهنگی بیشتر دارد/ تلاش می‌کنیم مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم

سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: شرایط تیم استقلال روز به روز بهتر می‌شود و تلاش می‌کنیم تا مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت به پیروزی برسیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال تهران در جمع با خبرنگاران درباره مجید غلام نژاد، مدافع سابق این تیم و باشگاه سایپا که چند روز پیش درگذشت، بیان کرد: غلام نژاد بازیکن خوب، با اخلاق و قابل احترامی برای ما بود و امیدواریم تا زمانیکه بازیکنان در قید حیات هستند، قدر دان آنها باشیم و از طرف خودم و اعضای باشگاه استقلال به خانواده مرحوم غلام نژاد تسلیت می گویم و ان شاالله روحش شاد شود.
 
او افزود: بازی خوبی روبروی پرسپولیس در دربی تهران خواهیم داشت و امیدوارم تماشاگر پسند باشد. ان شاالله هوادارن به ورزشگاه می آیند و بازی دلپسندی را مشاهده خواهند کرد. شرایط تیم روز به روز بهتر می شود و تلاش می کنیم تا به پیروزی برسیم.

فتحی ادامه داد: تیم استقلال نیاز به هماهنگی بیشتر دارد و مطمن باشید امتیازاتی را که از دست داده ایم را جبران خواهیم کرد و مشکلی نداریم. مطمن باشید در ادامه فصل شرایط بهتر خواهد شد و امتیازات از دست رفته را جبران می کنیم.
 
سرپرست باشگاه استقلال تهران در مورد درصد حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: شورای تامین مخالف حضور 90 به 10 درصدی هواداران در دربی بود و هیچ کس نظر موافق نداشت.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست باشگاه استقلال درباره دیدار با پرسپولیس در دربی پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار