با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران :

افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی در گلستان / اجرای ۱۱۰ هزار طرح عمرانی در کشور

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: ۱۱۰ هزار طرح عمرانی در کشور اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛سرتیپ دوم پاسدار سید ضیاء الدین حزنی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ۸ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه نینوا گفت: محرومیت به عنوان یک وظیفه بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست، اما سپاه با توجه راهبرد تعریف شده خود که شامل مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی است به محرومیت زدایی در کشور ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه وسپاه‌های استانی با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی در کشور ۱۱۰ هزار پروژه عمرانی را اجرا کردند.

سردار حزنی گفت:۸۳ هزار پروژه غیرعمرانی و همچنین هزار و ۵۷ مدرسه با کمک خیرین و همچنین همه مسئولان در سراسر کشور با محوریت سپاه پاسداران احداث ومورد بازسازی قرار گرفت.

وی گفت: در راستای محرومیت زدایی و ساخت مدارس در مناطق محروم کشور، ۳۰۰ هزار متر مدرسه در مناطق محروم ایران اسلامی به همت سپاه ساخته خواهد شد.

۸ طرح عمرانی و محرومیت زدایی به صورت متمرکز و به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در مدرسه ابتدایی روستای لاملنگ گرگان افتتاح شد.

انتهای پیام/م
 

افتتاح هشت طرح عمرانی و محرومیت زدایی در گلستان

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.