میرلوحی خبر داد

بررسی 35 حساب شهرداری در دستور کار شورای شهر تهران

عضو شورای شهر تهران در حال بررسی 35 مورد از حساب‌های شهرداری هستیم که از سال 93 روی زمین مانده بودند.

بررسی 35 حساب شهرداری در دستور کار شورای شهر تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمود میرلوحی عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در نشست خبری کمیسیون حقوقی که عصر امروز(دوشنبه) برگزار شد، با اشاره به بررسی حساب‌های شهرداری اظهار کرد: در حال بررسی 35 مورد از حساب‌هایی هستیم که از سال 93 روی زمین مانده بودند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در شورای پنجم شیوه انتخاب حساب‌رسان تغییر کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر دفتر مصوبات را راه‌اندازی کرده‌ایم تا اجرای مصوبات را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه شورای پنجم تلاش می‌کند قبل و بعد مصوبات در حسن اجرای آن‌ها نظارت کند، تأکید کرد: بنا نداریم که مصوبات را برای نگهداری در بایگانی ثبت کنیم.

میرلوحی در خصوص نحوه برخورد با تخلفات، گفت: به یک هزار و 600 فقره از تخلفات املاک رسیدگی شده که همه آن‌ها یک شکل نیستند و نمی‌توان همه آن‌ها را به یک چشم دید، چون ممکن است بعضی از آن‌ها مربوط به اشخاص حقوقی باشند، اما آنچه مسلم است، اولویت را به استرداد املاک قائل شده‌ایم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تاکنون 168 دستور قضایی درباره املاک انجام شده است، گفت: تعداد قابل توجهی از این املاک ملزم به تنظیم قرارداد اجاره شده‌اند.

وی گفت: جا دارد که از ناحیه 37 دادسرا به خاطر احکام صادره در مورد املاک تشکر کنم.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه در حال حاضر فعالیت‌های شهرداری روی ریل قرار گرفته است، تصریح کرد: من نمی‌دانم که چرا برخی از رسانه‌ها اینقدر اصرار دارند که افشانی کنار برود، در حالی که در سایر دستگاه‌ها مانند قوه قضاییه هم بازنشستگان شاغل داریم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: تاکنون بیش از 200 نفر از بازنشستگان شهرداری شغل خود را ترک کرده‌اند و رفته‌اند و اگر کسی یک گزارش پیدا کرد که در آن نوشته بود قوه قضاییه چند بازنشسته دارد، من به او جایزه می‌دهم.

وی افزود: افشانی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و کناره گیری او از شهرداری به نفع شهر نخواهد بود.

میرلوحی در پایان گفت: اساسنامه تیپ سازمان‌ها در حال نهایی شدن است و فکر می‌کنم در برنامه سوم آورده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار