مدیرعامل شركت مترو منطقه اصفهان از ثبت رکورد استفاده از مترو در اصفهان روز شنبه ۳۱ شهریور ماه در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، عليرضا فاتحي مدیرعامل شركت مترو منطقه اصفهان اظهار داشت : روز شنبه ۳۱ شهریور ماه در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید رکورد استفاده از قطار شهری در اصفهان با عدد ۵۹ هزار مسافر شکسته شد.

وی ادامه داد : این اتفاق مثبتی است که بازخورد مناسب فضاسازی های شهری برای استفاده از مترو و انگيزه شهروندان براي استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي را نشان می دهد.

مدیرعامل مترو اصفهان پیرامون آمار استفاده کنندگان از قطارشهری در روز ابتدایی سال تحصیلی جدید بیان کرد : در روز ابتدایی مهر نیز حدود ۵۵ هزار نفر از مترو استفاده کردند که پيش بيني مي شود این عدد تا پایان سال جاری افزايش قابل توجهي داشته باشد.   

وی افزود: با تعاملات مختلفی که بین قطار شهری و مجموعه اتوبوسرانی و تاکسیرانی صورت گرفته است، امیدواریم بستر مناسبی برای حضور شهروندان تا پایان سال جاری در قطار شهری فراهم شود و آمار استفاده کنندگان از مترو به یک صد هزار مسافر در روز افزايش يابد. 

گفتني است خط يك قطار شهري اصفهان از ایستگاه قدس در خیابان امام خمینی(ره) تا ایستگاه صفه از ساعت۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱:۳۰ به شهروندان  خدمات‌دهی می‌کند. 

همچنين خط دو قطار شهري (خط غربي-شرقي) از خميني شهر تا زينبيه با 23 ايستگاه در حال احداث است.

در حال حاضر سرفاصله زماني رسيدن قطار در ايستگاه هاي مترو 10 دقيقه است كه پيش بيني مي شود اين عدد تا پايان سال به 7 دقيقه برسد. 

انتهای پیام/م

رکورد استفاده شهروندان اصفهانی از مترو در روز شنبه ۳۱ شهریور ماه شکسته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.