نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

بزرگداشت 40 سالگی انقلاب باشکوه برگزار شود

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: برنامه های عملی و اجرایی مسئولان برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید برای مردم بیان شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشست شورای سیاست گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اموری که تاکنون به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال 97 به اجرا درآمده است باید با شتاب بیشتری پیگیری شود و طرح های در دست اجرا نیز بخوبی تبیین شود تا با حضور مردم جشن های چهل سالگی انقلاب، بصورت دشمن شکن برگزار شود.

وی در ادامه نقش مسئولان در همراهی و هماهنگی با مردم برای بازگویی خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی را مهم توصیف و افزود: نسل امروز جامعه در مقابل تهدیدات جنگ نرم دشمنان قرار دارد و تنها با روشنگری و بازگویی خدمات نظام می توان این توطئه ها را خنثی کرد.

سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان نیز در این نشست با اشاره دستاوردها و توفیقات انقلاب گفت: بسیاری از موفقیت ها و خدمات 40 سال گذشته که برای مسئولان و نسل اول انقلاب امری عادی به نظر می رسد، برای بسیاری از جوانها تازگی دارد و از آن بی اطلاع هستند.

وی همدستی استکبار برای ناکارآمد جلوه دادن حاکمیت دینی را یک برنامه ضد اسلامی در تمام کشورهای دینی دانست و افزود: نسل جوانی که در معرض انواع تبلیغات منفی فضای مجازی هستند می توانند از فرصت مطلوبی که در چهل سالگی انقلاب فراهم می شود برای آگاهی و بصیرت بهره بگیرند.

سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم استان نیز در این نشست در گزارشی مهمترین برنامه های این نهاد و اقشار مختلف بسیج برای سالگرد پیروزی انقلاب را تشریح کرد.

انتهای پیام / ز

برگزاری باشکوه بزرگداشت 40 سالگی انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار