ادامه امدادرسانی به سیل زدگان مناطق روستایی کجور

نیروی‌های امدادی هلال احمر شهرداری و راهداران در حاضر برای امدادرسانی به مناطق سیل زده کجور نوشهر حضور دارند.

ادامه امدادرسانی به سیل زدگان مناطق روستایی کجور:صفر نژاد فرماندار شهرستان نوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: نیروی‌های امدادی هلال احمر و شهرداری در حاضر برای امدادرسانی به مناطق سیل زده بخش کجور نوشهر حضور دارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون راه روستای کوهپر که بر اثر رانش سنگ و آبگرفتگی معابر براثر سیلاب بسته شده بود، افزود: این مسیر‌ها با کمک نیرو‌های امدادی و راهداری پاکسازی و بازگشایی شد.

فرماندار شهرستان نوشهر گفت: آب آشامیدنی روستا نیمور به دلیل جاری سیلاب کاملا قطع شده بود و پیش بینی می‌شود با همت مردم روستا و کارشناسان آبفار روستایی بزودی این مشکل رفع شود.

صفرنژاد افزود: وقوع سیلاب در این منطقه که از دیشب آغاز شده بود باحضور بموقع تیم امدادی هلال احمر، راهداری، بخشداری و ماموران شهرداری مشکل رفع شد و خسارت جانی و مالی به همراه نداشت.

وی گفت: در حال حاضر ۴ راس گاو تلف شده است و سازمان جهادکشاورزی و دامپزشکی استان تلف شدن ۲۱۰ راس را تایید نکرده است.

وی با بیان اینکه خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن یک نفر در سیلاب دیشب صحت ندارد و افزود: یک نفر دیشب بر اثر برخورد خودرو کامیون با نیسان در منطقه ناصر آباد روستای کجور کشته شد.

شیروانی رییس هلال احمر نوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: نیرو‌های امداد و نجات پایگاه هلال احمر بخش کجور برای پوشش امدادی در مناطق سیل‌زده حضور دارند تا این لحظه خسارت جانی گزارش نشده است.

وی افزود: تاکنون نیروی‌های امدادی و هلال احمر پاکسازی گل و لای و آبگرفتگی معابر در روستا‌های کجور انجام شده است.
انتهای پیام / ر.


آخرین وضعیت از وقوع سیلاب در شهرستان نوشهر

برچسب ها: هلال احمر ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار