پیش‌بینی 3 محل برای اسکان زائران اربعین در رزن

فرماندار شهرستان رزن گفت: سه محل برای اسکان زائران کربلا در شهرستان رزن پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 3 محل برای اسکان زائران اربعین در رزنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدرضا سلامتی ،فرماندار شهرستان رزن در جلسه ستاد اربعین شهرستان رزن با اشاره به اینکه سه محل برای اسکان زائران کربلا در شهرستان رزن در نظر گرفته شده است،افزود: یک محل در شهر رزن و دو محل در روستاهای مسیر تردد زائران پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از 450 نفر از زائران کربلا در محل‌های پیش‌بینی شده اسکان همچون حسینیه‌ها، مهمانسراهای ادارات و پایگاه امداد نجات مستقر در گردنه اوج و... اسکان داده شده‌اند.

فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه امسال هم موکب سردار شهید حاج حسین همدانی در شهر رزن به همت خیرین و هیأت‌های مذهبی شهرستان رزن فعال خواهد بود، افزود: در این موکب خدمات اسکان موقت، توزیع غذا، دمنوش و بسته‌های فرهنگی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 12 هزار پرس غذای گرم سال گذشته در موکب سردار شهیدهمدانی به زائرین کربلا توزیع شده است گفت: روزانه بیش از 2 هزار پرس غذای گرم در این موکب توزیع می‌شود.

سلامتی با بیان اینکه تیم‌های امدادی رزن در موکب شهرستان رزن و مسیر تردد زائران مستقر خواهد شد خاطرنشان کرد: بیمارستان رزن زائران کربلا را به صورت رایگان ویزیت خواهد کرد که در این راستا در سال گذشته 220 نفر از زائران ویزیت انجام شده است.

وی از تشکیل هشت کمیته برای استقبال از زائرین کربلا در شهرستان رزن خبر داد و اظهار کرد:کمیته‌ها تا 10 روز آینده جلسات خودرا با اعضا تشکیل و برنامه‌های خود را برای استقبال از زائران اعلام کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان رزن یکی از دروازه‌های اصلی غرب کشور و مسیر اصلی تردد زائران است باید از همه نظر آماده استقبال از زائران باشد خاطرنشان کرد: محل‌هایی برای اسکان زائران برای مواقع بحرانی پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان رزن افزود: امسال با توجه به تبلیغات گسترده دشمنان برای کمرنگ نشان دادن عزاداری سید و سالار شهیدان باید با همت و تلاش بیشتری برای برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه استقبال از زائران کربلا توسط خیرین، مردم و هیأت‌های مذهبی انجام شود گفت: این برنامه دولتی نشود و دستگاه‌های دولتی ورود نکرده و فقط آنها تسهیل‌ کننده امور خواهند بود.

انتهای پیام/ج

3 محل برای اسکان زائران اربعین در رزن

برچسب ها: فرمانداری ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.