سرهنگ شعبان پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

شاگرد مغازه کنجکاو صاحبکار خود را راهی بازداشتگاه کرد

عصر امرو یک بی احتیاطی در رانندگی از طرف یک جوان منجر به رخ دادن حادثه تصادف شد.

شاگرد مغازه کار دست کارفرمایش دادسرهنگ علیرضا شعبان پور رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز(سه شنبه) یک حادثه تصادف در خیابان صادقیه در فاصله فلکه اول و دوم صادقیه در مقابل یک پاساژ تجاری، به کلانتری ۱۱۸ ستارخان گزارش شد که به دنبال آن ماموران کلانتری به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ با عابرانی که در مقابل پاساژ تجاری ایستاده بودند برخورد کرده و موجب مصدومیت چند نفر شده است.

سرهنگ شعبان پور گفت: این حادثه بر اثر سهل انگاری و کنجکاوی یک جوان برای رانندگی کردن رخ داده است.

وی افزود: مالک خودرو به همراه شاگرد مغازه خود برای انجام کاری به صادقیه آمده بود و پس از پارک کردن خودروی خود سوئیچ را بر روی خودرو گذاشته و به ساختمانی برای انجام کار خود مراجعه کرده بود، دقایقی بعد شاگرد ۱۸ ساله بر اثر کنجکاوی و بر روی یک غفلت خودرو را روشن کرده و به دلیل عدم مهارت در کنترل خودرو پس از طی مسافتی  با ۴ نفر (۲ زن و یک مرد و یک کودک ۷ ساله) که در مقابل پاساژ تجاری ایستاده بودند برخورد کرده و منجربه جراحت و مصدومیت آنها شد.

وی در پایان با بیان اینکه مصدومان به مرکز درمانی برای مداوا منتقل شدند، گفت: مالک خودرو در محل بازداشت و خودروی وی توقیف شد و موضوع در حال پیگیری ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار