آغاز بكار میز خدمت الكترونیك سازمان جهاد كشاورزی استان كرمانشاه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : میز خدمت الكترونیك سازمان جهاد كشاورزی استان كرمانشاه آغاز به کار کرد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه احمدیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز بکار میز خدمت الکترونیک این سازمان خبر داد.

وی گفت : با پیگیریهای گروه نوسازی و تحول اداری و همکاری و مشارکت اداره آمار، فناوری اطلاعات و تجهیز شبکه سازمان؛ میز خدمت الکترونیک در قالب سامانه ارتباط ارباب رجوع با سازمان راه اندازی و در اختیار مراجعین محترم در پرتال سازمان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ارتباط ارباب رجوع با سازمان از طریق سیستم اتوماسیون اداری که گیشه الکترونیک است با قابلیت های که در ادامه به آن اشاره می شود در پرتال سازمان بارگذاری و فعال شده است.

احمدیان تصریح کرد: مراجعین سازمان جهاد کشاورزی استان می توانند به صورت غیر حضوری و با مراجعه به پرتال سازمان و انتخاب لینک میز خدمت الکترونیک نسبت به ثبت نام و درخواست خود و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه میز خدمت الکترونیک قابلیتهای فراوانی دارد گفت : امکان ثبت نامه ارباب رجوع و ارسال آن به دبیرخانه سازمان امکان ثبت نامه از طریق فرم های بارگذاری شده در سامانه و ارسال به مدیریت مربوطه ارائه کد رهگیری به صورت پیامک به همراه ارباب رجوع ( در صورت ورود شماره همراه) نمایش نمودار جریان کار با ورود کد رهگیری دریافت شده ارسال پیامک در هنگام تنظیم پاسخ نامه و ارجاع به ارباب رجوع به صورت فایل پی دی اف امکان انجام فرایند مربوطه توسط دفاتر پیشخوان خدمات دولت سرور دیتا بیس سیستم ارتباط ارباب رجوع با سازمان و سیستم اتوماسیون اداری بمنظور امنیت داده ها کاملا از هم مجزا می باشد از مزایا طرح است .

 

 

انتهای پیام/د

امکان ثبت نامه ارباب رجوع و ارسال آن به دبیرخانه سازمان در میز خدمت

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار