معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد؛

قدرت نظامی و دفاعی ایران در تصور دشمنان نمی‌گنجد

معاون فرهنگی سپاه گفت: امروز قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی آنقدر بالاست که در تصور دشمنان نمی‌گنجد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع پاسداران و کارکنان سپاه بیت‌المقدس کردستان، فرهنگ ایثار و مقاومت را موجب پیروزی رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس دانست و گفت: ملت دلیر وشجاع ما در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.
وی افزود: اسلام و انقلاب اسلامی دلیل اصلی خلق این عظمت بود چرا که در طول قرن‌ها برخی شاهان فاسد در کشور ایران بر اساس قانون فساد حکومت می‌کردند.
وی ادامه داد: در طول حکومت ظلم شاهنشاهی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع وسعت خاک ایران به یک میلیون و ۷۰۰ هزار کیلومترمربع رسید و دلیل آن وجود شاهان خونریز بود که با زور شمشیر می‌خواستند حکومت کنند.
معاون فرهنگی سپاه اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم بر سرنوشت خود حاکم شدند و زمینه‌ای فراهم کرد که شجاعت در وجود مردم احیا شد.
سردار نقدی بیان کرد:این انقلاب اسلامی از آن مردم است و همین مردم هستند که اجازه تعدی به دشمنان را نمی‌دهند.

وی به عظمت ایران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز ایران جزء چند کشوری است که با این تنوع می‌تواند تحولات عظیم را در عرصه‌های مختلف ایجاد کند.
معاون فرهنگی سپاه تصریح کرد: امروز قدرت دفاعی ایران اسلامی آنقدر بالاست که در تصور دشمنان نمی‌گنجد.
وی گفت: اسلام انقلاب و تفکر انقلاب اسلامی به عرصه عمل آمد و در دفاع مقدس، علم، سلامت و فناوری کولاک کرد.
سردار نقدی گفت: این موفقیت‌ها نتیجه اسلام و حاکمیت دین بر جامعه است که توانستیم در پرتو دین به پیروز‌های عظیم دست می‌یابیم لذا مشکلاتی که امروز در آن قرار داریم نباید ما را نسبت به نعمت بزرگ انقلاب ناشکر سازد.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به ملت ایران عظمت بخشید، انقلاب ما آزادی و استقلال دارد، انقلاب به ما اختیار داد و از این آزادی خوب استفاده کردیم که نتیجه آن موفقیت و درخشش‌های بی‌نظیر بود.
معاون فرهنگی سپاه ادامه داد: اگر امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد دلیل فاصله گرفتن از ارزش‌های انقلاب است که همه باید در کنار هم زمینه رفع این مشکلات را فراهم سازیم.
وی تاکید کرد: نباید کم‌کاری برخی مدیران و مسوولان را به انقلاب و اسلام نسبت دهیم، چون اگر مشکلاتی وجود دارد نتیجه تصمیم‌گیری‌های نامناسب خود ما بوده است.
سردار نقدی اظهار کرد: اسلام چیزی است که دفاع مقدس را آفرید و ما را از ذلت به اوج آوررد و به لحاظ علمی در سطح کشور‌های تراز جهانی قرار داد.
وی گفت: اسلام کشوری را که در طول حکومت شاهنشاهی تنها ۱۱ هزار عنوان کتاب چاپ شده بود را به جایی رساند که در سال گذشته بیش از ۱۰۷ هزار کتاب در آن به چاپ رسیده است.
معاون فرهنگی سپاه اضافه کرد: دشمن در تلاش است که نسبتی بین مشکلات و انقلاب اسلامی ایجاد کند تا توطئه‌های بزرگ شکل دهد.
وی در پایان سخنانش گفت: دفاع مقدس تجربه بزرگ را برای ملت ما به ارمغان آورد که باید از عظمت این گنجینه الگو بگیریم و در راستای حل مشکلات همه در کنار هم گام برداریم.

انتهای پیام/م

انقلاب اسلامی از آن مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.