خط کشتیرانی مسافری و کالای کانتینری بوشهر - قطر راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح توسعه پایانه مسافری و گردشگری دریایی بوشهر خط کشتیرانی مسافری و کالای کانتینری یخچالی بوشهر - قطر راه‌اندازی می‌شود.

خط کشتیرانی مسافری و کالای کانتینری بوشهر - قطر راه‌اندازی می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر اجباری شدن بیمه شناوران اظهار داشت: خروج شناوران سفاری و تجاری از اسکله‌ها و بنادر استان بوشهر منوط به داشتن بیمه نامه شناور است.

وی با اشاره به تجهیز بنادر استان بوشهر به سامانه اطفاء حریق افزود: اکنون بنادر کنگان، دیر، گناوه و دیلم به سیستم اطفاء حریق مجهز است و به زودی این سامانه در بندر عسلویه راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه سامانه اطفاء حریق بندر عسلویه آماده بهره‌برداری است تصریح کرد: در راستای تجهیز اسکله بندر عسلویه به سیستم اطفاء حریق نیرو‌های مورد نیاز آن پس از آموزش مستقر شده است.

ارجمندزاده با اشاره به اینکه اسکله بندر خارگ به این سیستم مجهز می‌شود بیان کرد: طرح مجهز شدن بندر جزیره خارگ به سامانه اطفاء حریق تدوین شده که برای عملیاتی شدن آن قرارداد لازم با پیمانکار به میزان ۵۰ میلیارد ریال منعقد شده است.

وی از راه‌اندازی خط کشتیرانی حمل کالای کانتینری یخچالی و مسافر خبرداد و گفت: با اجرای طرح توسعه پایانه مسافری و گردشگری دریایی بوشهر خط کشتیرانی مسافری و کالای کانتینری یخچالی بوشهر - قطر راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهربا اشاره به استقرار شش پایگاه امداد و نجات دریایی در بنادر استان بوشهر افزود: پایگاه امداد و نجات دریایی در بنادر بوشهر، خارگ، بندر عامری، دیر، دیلم و عسلویه با داشتن شناور‌های پیشرفته جستجو و نجات و تجهیزات لازم و نیروی انسانی توانمند خدمات لازم را به دریانوردان ارائه می‌کنند.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ف

راه‌اندازی خط کشتیرانی مسافری و کالای کانتینری بوشهر - قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.