استاندار قزوین گفت : با توجه وضعیت اقتصادی کشور ،حمایت از صنایع کوچک و متوسط باید در اولویت دستگاه های اجرایی قرار بگیرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به اینکه، زمینه فعالیت برای صنایع کوچک و متوسط در شرایط اقتصادی فعلی و تحریم‌های دشمنان بیشتر است باید حمایت از این نوع صنایع در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

زاهدی اضافه کرد: تجمیع خوشه‌ها و بنگاه‌های صنعتی در این شرایط یک اولویت است که می‌تواند در تقویت صنایع و توسعه آن‌ها موثر باشد.

وی اضافه کرد: همچنین ثبات در مدیریت و تصمیم گیری‌ها یک اصل مهمی است که موجب می‌شود مدیران دولتی قبل از وقوع بحران مشکلات را شناسایی و برای حل آن‌ها اقدام کنند.

استاندار با اشاره به ارتباط موثر دانشگاه و صنایع برای حل مشکلات افزود: باید پیشنهاد‌های دانشگاهیان با یک نگاه اجرایی بررسی و در قالب مصوبات جلسات به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ و در صورت نیاز به تهران ارسال شود.

این مسئول افزود: برخی مدیران فکر می‌کنند که وظیفه آن‌ها صرفا ایجاد درآمد برای دولت است درحالیکه وظیفه اصلی آن‌ها حل مشکلات مردم است و هر مدیری که دیدگاه صرفا درآمدی داشته باشد به درد مدیریت نمی‌خورد.

زاهدی با اشاره به امتناع یک دستگاه استان از اجرای مصوبه ستاد سرمایه گذاری برای حل مشکل یک واحد تولیدی اضافه کرد: وقتی یک مدیری مصوبه‌ای را که مبنای قانونی دارد به بهانه نظارت دستگاه‌های نظارتی و مدیران بالا دستی اجرا نمی‌کند مشخص است که این فرد مسئولیت اجتماعی ندارد و به درد مدیریت در شرایط حساس کشور نمی‌خورد.

وی اضافه کرد: چنین مدیری در صورت همکاری نکردن به دستگاه قضایی معرفی می‌شود و به شدت با وی برخورد خواهد شد.

استاندار خاطر نشان کرد: اجرای برخی از راهکار‌ها یا اصلاح قوانین در اختیار ما نیست، ولی می‌توان پیشنهاد اصلاح آن‌ها را مطرح کرد.

انتهای پیام/

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در قزوین

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.